D+ en ... Cabo ! ... MR 1.055

• Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
T

The Green Hornet

MR 1.055 is uit !

D+ en Cabo open en volledig AU !... Net getest !

Happy Holidays !

hallo zijn deze voor een funcard of voor een andere kaart.
en moet je de kaart niet leeg maken voor het laden.
laat eens iets meer los.
groeten en alvast bedankt.

@lenard

Deze file is voor de Matrix relaoded, voor de Fun is er niks en ik betwijfel het of die er komt.

Gr. Lagos

Hallo Lagos,
Moet dit een receiver of module zijn van matrix relaoded?
Groeten en alvast bedankt

Als je 1055 op de fun in je mr wil proppen eerst even 1.03 of 1.04 erin zetten met een funcard daarna de nieuwe update erin en alles moet dan weer werken........

Kijk wel uit want er zijn ook weer fakes in omloop...

Ben blij dat we weer wat kunnen zien.
Wordt het toch een mooie kerst met de MM naar de Thor kijken en met MR 1.055 gezellig naar de spaanse zenders kijken.

Ik hoop dat de PW ook nog eens zichtbaar wordt. Alleen de Konferenz zender en ik ben al blij (champions Legeau).

Maar het behaalde resultaat tot nu help onze economie toch ook ;-) We wetten wat we moeten vragen voor de Kerst een MR CAM en wat titanium cardjes.

Lekker gezellie onder de kerstboom.

LEden van duckfiles ik wens u alle een geweldige kerst.

Jeejee99

@lenard

Dit moet een moduul zijn, je kan van je magic moduul ook een Matrix maken.
Verder zijn er ucas recievers die je natuurlijk ook naar matrix reladed kan proggen.

Ik ge er uit nu, kerst vieren in Jerez de la Frontera of hoe dat gehucht dan ook mag heten.

Allemaal een leuke kerst gewenst met veel kijk plezier

Gr. Lagos

Oh wel,, dan maar geen hispasat voor mij de komende dagen.

Heb helaas geen Matrix reloaded.

Alleen maar een jokercam en magic module rev1.02

En die emulatorrek werkt dus ook shit in mijn ontvanger.

Heb een troost,, ben morgen middag en avond toch nie thuis,, en heb in ieder geval nog de 1 west open.

Merry Christmas everyone.

Hasjo,

Heb hier gewoon geprogd zonder eerst terug te gaan naar 1.03 danwel 1.04 en geen problemen?

Iid terug proggen is niet nodig doe je nl ook niet met de cas (erase ALL) overigens de funfile staat gewoon op het internet hoor bij de bekende site.

Anders heeft Xamuh um vast

@jack,

Ik heb mijn mm 1.02 gewoon geprogt naar Matrix reloaded deze had wel een toshiba chip.

M.vr.gr

Hugow

@klop (vroeger veel klop gehad?)

D+ is het vroegere Via Digital en zend hetzelfde pakket uit op Hispasat als CSD (canal+ Spanje) op Astra

@Hugow

Toshiba of ST chip ,het maakt niet uit je kan ze beiden naar Martix proggen of weer terug naar MM

Gr. Lagos

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan