Dao

fladder

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
45
Mensen,

Wie kan mij even helpen?

Normaal als ik een mixcd brand zoals de skihut lopen de nummers inelkaar over, maar nu heb ik de party party cd in losse nummers op mijn schijf staan en ik krijg het niet voor elkaar om ze aanelkaar te plakken er zit een minuscule seconde in de de cd die het vervelend maakt om naar te luisteren met DAO en DAO/96 en alle pauzes ertussen uit ahlen werkt niet ik gebruik Nero wie kan me verder helpen?

Groeten

Rody

Zet alle files in Nero naar de linkerkant (cd-kant voor het branden dus). Selecteer ze nu allemaal.
Klik op de rechter muisknop en neem "eigenschappen of in de Engelstalige versie "properties".

Daar zie je nu ook "pause" staan als het goed is. Zet dat eens op 0 en klik dan toepassen en dan ok. Werkt het dan ook niet?

Als je echt alles eruit hebt gefiltert kan het bijna niet anders dan dat de stukjes pause in de liedjes zelf zitten en in dat geval zul je met een audio-editor aan de gang moeten om ze eruit te krijgen.

Of misschien is er nog een ander programma wat dat automatisch voor je doet?

Dit was mijn gedachte er ook al achter helaas dit is het niet.
Ik had alles eruit gehaald ook die pauzes in de nummers zelf dan zou je toch denken dat je niks meer had ik heb ook al een copy van de cd zelf gemaak met alles eruit maar dat mocht ook niet baten ik zal maar eens opzoek gaan naar een proggie wat het misschien wel kan

Thanks

branden als disk at one's
en niet als track
dat wil ook wl eens helpen
ik heb zelf met easy cd creator daar geen problemen mee
daar kan je heel mooi het eerste en 2e nummer aanklikken en dan er een overgang in maken dus niet op 0 zetten anders hoor je nog een stilte van 0,000000.1 sec (klinkt dan als een tik)
heb je die overgang gezet dan luister je even of hij goed staat .. staat de overgang tussen nummer 1 en 2 goed vink dan even aan .. all tracks
zo neemt hij die overgang op elk nummer werkt echt super
iedereen gaat over het algemeen voor nero vind ik op zich niet zo'n slecht progie hoor maar bepaalde dingen kan je in easy cd creator veel beter doen als in nero .. maar ja dat is mijn bevinding :)
suc6 met het fikken van je cd.

Troost je, ik heb ook easy cd creator er ook naast staan.:)

Ik gebruik hem zelf voor .iso files te branden, vooral die wat in .udf formaat moeten, doe ik toch liever met ECD.
Hij heeft net zoals je zegt wel leuke opties erbij voor o.a. audio-cd's en ook voor dvd's die Nero inderdaad niet heeft.

Ik heb hem nu wel binnen moet hem nu alleen nog aan de praat krijgen onder XP hij zit maar de krijsen dat zijn engine crashed
nog even de goeie update zoeken

ben nog bezig :) het moet toch een keer lukken :)

.... niks met de brander software te maken maar met de files daar zit de miniscule pauze in.

Deze kun je verwijderen met Cooledit Pro 2.1 bv.

Je kunt alle nummers openen (append), dan de pauzes weghalen zodat het een geheel wordt
Daarna de nummers weer saven en branden met de gedane suggesties

Easy cd 5 crashed steeds nu even wachten tot 6 binnen is intussen ga ik even met cooledit aan de gang misschien dat het inderdaad daarin zit

Thanks mensen

Mensen allemaal bedankt het zat niet in de nummers maar met ezcd 6 is het tot een hikje gereduceerd :)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan