- Waarderingsscore
- 805
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Af en toe heb ik als bijbaantje taxi chauffeur.
Afgelopen zaterdag moest ik clienten ophalen bij een bar naar het station.
Een tripje van een half uur , kassa
Kom ik bij die bar aan stappen er twee gozers in. Hmm ik dacht er het mijne van toen die ene wel erg gedienstig was.
Ik tuf naar het station en zie in de spiegel wat ik al vermoedde , beginnen die twee elkaar hevig te betasten en te kroelen. Dus toch homo's!!!
Ik hield me een beetje stil , de trip duurde no ca 20 minuten.
Toen kreeg ik last van mijn darmen er zat een enorme scheet in de weg.
Normaal laat je die maar met die 2 kerels achterin???
Na vijf minuten kreeg ik het ontzettend benauwd, ik bedacht me als ik die scheet nou stiekem en zachtjes laat dan kan ik nog altijd zeggen , van hee wie heeft er .........
Ik ging een beetje naar rechts kneep mijn anus zodanig dat er een klein gaatje ontstond. Maar ja wat ik me bedacht had lukte niet en met een langerekte pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep ontsnapte mijn scheet.
Zegt een van die homo's
Hoor je dat schat, chauffeurtje is nog maagd!!!!
Afgelopen zaterdag moest ik clienten ophalen bij een bar naar het station.
Een tripje van een half uur , kassa
Kom ik bij die bar aan stappen er twee gozers in. Hmm ik dacht er het mijne van toen die ene wel erg gedienstig was.
Ik tuf naar het station en zie in de spiegel wat ik al vermoedde , beginnen die twee elkaar hevig te betasten en te kroelen. Dus toch homo's!!!
Ik hield me een beetje stil , de trip duurde no ca 20 minuten.
Toen kreeg ik last van mijn darmen er zat een enorme scheet in de weg.
Normaal laat je die maar met die 2 kerels achterin???
Na vijf minuten kreeg ik het ontzettend benauwd, ik bedacht me als ik die scheet nou stiekem en zachtjes laat dan kan ik nog altijd zeggen , van hee wie heeft er .........
Ik ging een beetje naar rechts kneep mijn anus zodanig dat er een klein gaatje ontstond. Maar ja wat ik me bedacht had lukte niet en met een langerekte pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep ontsnapte mijn scheet.
Zegt een van die homo's
Hoor je dat schat, chauffeurtje is nog maagd!!!!