Datum updat C+

A

ant27

Hoi, ik had een vraagje.

Mij kaartje staat nog op 30-11-2003, ik vroeg mij af of dat bij iedereen is of dat de datum al op 31-12-3003 staat.

Alvast bedankt

Groetjes Ant27

Hallo

Bij mij staan ze al op 31 dec 2003.En de volgende schakeling zal wel volgende week zijn.
Groetjes
hummaxboy

Moet ik mij zorgen gaan maken als die van mij nog op 30-11-2003 staat ???

Ik heb een extreme met software 2.55.04.

Alvast bedankt.

Ant27

nou je had dus al 30 dagen geleden die update naar 31-12 moeten hebben gehad,, heb je wel al eerder een update gehad,, anders toch maar eens gaan bellen denk ik.

He Jack,

Ik heb het kaartje nog niet zo lang.

Toen ik hem voor het eerst het ongeveer 2 a 3 maanden geleden stond ie op "shit ik kan het mij niet herrinneren" maar in iedergeval had ik alles open. Dat is om je helemaal gek te maken en dat je dan lid wordt van het top pakket.

Dus ik heb een keer een update gehad want hij is veranderd naar 30-11-2003. En het rare is dat ik alles nog steeds open heb.

Volgens mij heb ik hem aangemeld rond 12 september 2003.

Ik heb sinds kort die nieuwe software erin ongeveer een weekje of 2.

Wat denk jij.

groeten ant27

Ik weet het ook niet,, iemand die een extreme heeft met deze software zou eens kunnen reageren of die wel updates krijgt,, want ik kan je ook niet zeggen of je hem zal krijgen of niet.

met penta 109 gaat het vaak goed.
maar met tetra gaat het wel eens mis.
dat heb ik zelf al meegemaakt.

Ik heb tetra erin, ik wacht nog wel ff al en zal mijn receiver op sbs met c+ kaartje erin laten staan en kijken wat hij doet.

Als het zwart wordt dan zal ik toch moeten gaan bellen. Ze zullen dan wel zeggen dat zij mij niet kunnen helpen omdat het geen originele c+ receiver is.

Maar dan hang ik mijn kaarje wel ff bij iemand anders erin, moet toch werken.

in ieder geval bedankt voor de moeite, en mocht ik er niet uitkomen dan laat ik het wel weer weten.

Ant27

ik weet wel dat je je extreme soms moet instellen of je wel of geen updates wilt hebben misschien staat hij bij jou uit.
sorry maar ik kan je niet precies vertellen wat aan of uit moet staan sorry

zet er even penta 1.09 op dan pakt hij de update wel
en dan weer naar tetra omdat die beter loopt
of als je een CAS hebt zet je er penta 1.11 dat pakt hij de update
en je hoeft niet meer terug naar tetra

bij mij ging het wel goed dus ik denk niet dat je je zorgen moet maken

extreme penta 1.09
pvr v02.255.04

Ok? wat voor apparaat moet ik dan aanschaffen om van tetra naar penta te ruilen en weer terug. Is dat een programmer en zo ja welke moet ik dan hebben en heb je een adres waar ik die kan bestellen??

Er zijn volgens mij twin programmers, Magic Programmer, Ucas Programmer en een Pcmcia Programmer. Kan je mij op weg helpen.

Thanks Ant 27

Ik heb er nog even over nagedacht.

Zou het iets te maken kunnen hebben met goalkeeper ???
deze staat bij mij op off.

Moet die op aan staan.

Staat goed op off.On houdt eventuele updates juist tegen en werkt als een soort blocker.

Wel is het van tetra bekend dat op het moment dat er abonnementswijzigingen naar canaldigitaal worden doorgegeven en zij een nieuwe actievatiecode doorsturen dat fout gaat en je je kaart dan 1 malig in een andere trommel of configuratie moet uppen via can-.
Suc6

Je ben nu toch al te laat, de kaart is nu dood.

Je had voor 1-12-2003 een update op de kaart moeten hebben.

Nu moet je c+ bellen voor een aktieverings puls..

GR Fred.

hallo

Ik heb hier de tetra en nooit geen probleem mee.
Ikheb van de verkoper gehoord ,dat er een
instelling bij zit met de naam goalkeeper en het
schijnt dat je daar updates mee kan blokken.
Ik hoop dat je daar iets mee kan
groetjes
hummaxboy

Staat nu netjes op 31.1.2004

Groeten v/d Satrat

Ondertussen is alles zwart en c+ gebeld. Zoals ik vermoede geven ze aan dat de extreme geen originele c+ kast is en dat daardoor problemen kunnen ontstaan. Ze zeiden ook dat het te maken had met de coderings wissel.

Wat ik niet snap is dat mijn zwager met dezelfde kast en instellingen wel een update heeft gehad. Ik heb mijn kaart aan hem meegegeven en waarschijnllijk is het morgen opgelost.

Wat ik mij nu ook bedenk is dat het activeren van de kaart ook al niet lukte op mijn kast en dat ik dat ook bij mijn zwager heb gedaan. Zal ik nu iedere maand mijn kaart aan mijn zwager moeten geven of heeft iemand nog een ander idee.

Oja ik ben er nog steeds niet uit welke programmer ik moet hebben een beetje hulp hierover zou welkom zijn.

Extreme
tetra 1.0
firmware 2.55.04

Alvast bedankt.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan