DB (Duck-Box) receiver?

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Bij Huts zijn ze druk op weg om een "H Box" te bouwen.
Prima idee natuurlijk.
Persoonlijk denk ik dat dat nog wel eens tegen kan vallen.
De aantallen waarin zo'n apparaat gebouwd wordt zal gewoon gewoon te klein zijn, om echt voordelig te worden. Bij Huts gaat het echter om het hobbymatig bouwen ervan.

Persoonlijk denk ik als je een voordelige sat-receiver, media achtig iets wil hebben je beter met veel mensen samen rechtstreeks in de fabriek een grote partij OEM ontvanger te bestellen: bijvoorbeeld deze.

Bij voldoende belangstelling wil ik wel een poging wagen, en contact op nemen met de fabriek.

hangslot zei:
Bij Huts zijn ze druk op weg om een "H Box" te bouwen.
Prima idee natuurlijk.
Persoonlijk denk ik dat dat nog wel eens tegen kan vallen.
De aantallen waarin zo'n apparaat gebouwd wordt zal gewoon gewoon te klein zijn, om echt voordelig te worden. Bij Huts gaat het echter om het hobbymatig bouwen ervan.

Persoonlijk denk ik als je een voordelige sat-receiver, media achtig iets wil hebben je beter met veel mensen samen rechtstreeks in de fabriek een grote partij OEM ontvanger te bestellen: bijvoorbeeld deze.

Bij voldoende belangstelling wil ik wel een poging wagen, en contact op nemen met de fabriek.
o.k laat ik de eerste zijn die belangsteling heeft maar moet je ook met een aantal man kunnen sharen anders heb je er nog niks aan.

Bel ze maar.

een kleine 80 dollar bij afname van een container, circa 10.000 receivers.

En ja, wat heb je er dan aan ? dan heb je een kopie van een Dreambox 500 waarvan nog maar de vraag is of die ook echt dezelfde specificaties heeft en functioneert.

Idee van Huts lijkt beter, bouw iets zelf.

Je loopt alleen w?l het risico dat een commerciele partij er mee aan de haal gaat als het iets nieuws is dat werkt.

Je zou ook met een commerciele partij in zee kunnen gaan : biedt de techniek en vraag investering van financiele middelen etc.

Klein beginnen is goedkoop, maar ook weer duur omdat je componenten in kleine aantallen koopt.

Klopt, 80 dollar bij 10.000 stuks, maar 87 dollar bij 1.000 stuks.
Da's best interesant.
Voor het testen kan je er gewoon 1 laten komen.
En dan, is het een kopie van een Dreambox? Welnee, waarschijnlijk worden die DB'tjes gewoon hier gebouwd, dream-multimedia bouwt ze heus niet zelf.

Tuurlijk is het prachtig wat huts gaat bouwen, ben ik helemaal voorstander van, echter, wat denk je dat dat gaat kosten? Micro-PC, harde schijf, Sat kaart, TV kaart. En dan heb ik het alleen nog maar over de minimale hardware.
Dat red je echt niet voor 87 dollar = 74 euro!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan