db7020 flashwizard virus??

C

chaotic33

Ik wil alles van 1 db7020 op een andere klonen en begreep dat flashwizard wel een fijne util was.
Ik heb diverse flashwizardversies gedownd maar Avast zegt dat ze allemaal een worm bevatten behalve de flashwizard 6 die hier in het forum wordt aangekondigd. Deze kan helaas geen flash-backup van een 7020 maken.

Ik heb wel een flashwizward7020 gevonden op een scaninavische site (satsiden.com) maar die heeft dus een worm: Win32:Netres-B [Wrm].

Weet iemand toevallig of deze worm echt een risico is van al die flashwizard downloads?

Te moeilijk, te dom, classified?
Weet iemand hoe je het flashgeheugen van de ene 7020 op een andere kan klonen?

Te moeilijk, te dom, classified?
Geen van drie?n. Misschien te weinig mensen die een 7020 i.c.m. flashwizard gebruiken?

Je kunt wel clonen, doet een vriend van me ook, die en zijn bovenbuurman hebben beiden een 7020 en als op de ene een versie goed draait, wordt ie gecloned op die van de bovenbuurman of omgedraait, zo zet ie ook eventuele backups terug.
Hoe? Via een Compaqflash (of hoe noem je zoiets) kaart.

Ik weet zo even niet hoe hij hem op dat kaartje zet, maar die sleuf zit er wel in en in tegenstelling tot de 7000 kun je hem voor backups gebruiken.

Voor het restoren (of dus clonen want dan restore je in feite op een andere 7020) weet ik het wel.
CF kaartje erin, 7020 aanzetten en als het logo komt, knop naar beneden ingedrukt houden.

Ik wilde hier ook nog mee gaan klooien, maar ik ben helaas mijn 32mb CF kaartje kwijt.:(
Nog even zoeken dus, ding moet nog ergens rondslingeren.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan