Dd 26/12/2003

B

boeddha

DD 26/12/2003
We willen het gezellig houden hier, zeker de laatste weken van het jaar en zo proberen een schoon, goed en gezellig jaar 2004 te volbrengen. Laten we ons allemaal hier aan houden en het jaar 2004 al vast uitroepen tot HET JAAR VAN DE SATELLIET. De toekomst zal uitwijzen waarom....

Als laatste wenst het eendenteam alle trouwe bezoekers fijne feestdagen, een goede jaarwisseling en bovenal een goed, gezond, voorspoedig en gelukkig 2004, het jaar van de satelliet !

Nou laten we eens gaan vermelden wat we nu DAADWERKELIJK bereikt hebben?

En is het jaar 2004 nu echt HET JAAR VAN DE SATELLIET?

Iedergeval van mij al alvast voorspoedig en gelukkig 2005

Dat ligt er maar aan door welke bril je letterlijk of figuurlijk kijkt. Toen 2004 begon was er een hoop reeds op zwart of is in de loop van het jaar - zoals verwacht - op zwart gegaan. Denk aan irdeto2, seca2, viaccess2, NDS, etc.

Inmiddels weten we allemaal beter. Een hoop is weer te zien al dan niet via offici?le abonnementen. Slechts enkele zenders zijn (nog) niet te zien, omdat ze of nog niet gehacked zijn of je hier in Nederland geen geldig abonnement mag aanschaffen. Dit zijn er slechts enkele en zijn op 2 of 3 vingers te tellen. Echter, niet iedereen heeft hier voordeel van.

Daarnaast is het zo dat het aantal satellietkijkers t.o.v. 2003 behoorlijk is gestegen.

Aan het einde van het jaar 2004 is geconstateerd dat ook de bestrijding van hackers fors is toegenomen en er nu fors wordt opgetreden.

Maar in 2005 zal het allemaal anders gaan!

NDS Sky en Viasat zal rond Februari publiek gemaakt worden door een foutje van de Top...

En Seca2 en 3 lekken rond Juli uit door slecht behandelde en loslippige mederwerkers van Canaal Digitaal.

Power Vu wordt medio Augustus ook plotseling ook zichtbaar met de knotcard 6...
Premiere wordt in September gekraakt door een joggie van 12, die met de bankpaslezer van zijn vader aan het stoeien was...

Pikkie kraakt .... Was dit nou.....Even in mijn arm knijpen...

SHIT, Ik zit weer te dromen....:biggrin:

Evengoed wens ik iedereen in 2005 een heel goed Satjaar toe, En wens ik dat we ook volgend jaar weer kunnen genieten van dit prachtige Forum!!!

En bij deze bedank is dus ook alvast alle Duck Moderators en het Eendenteam voor dit mooie satjaar.

GR Fred.

Hasjo,

Ben het met Fred eens!!
Met een beetje pech zeggen ze ook nog dat Dynamo komt!!

NOOU.

Zou ik nou gewoon te vroeg geroepen hebben.

Oftewel

Was niet onaardig he die Hint

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan