De Burcht van onze Kasteleelheer Big-Henk! [16+]

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
678
Punten
113
Leeftijd
59
Tja onze kasteelheer heeft zijn beveiliging in en rondom zijn burcht niet goed op orde!!!  :pfff:

Wij hebben de kans gekregen om met een drone zijn "opgesloten" dames te filmen. 

Het resultaat.

Ik heb eerlijk gezegd eigenlijk helemaal geen zin om op de link te klikken en te kijken wat er gebeurt... 

Niks tegen Freggel, maar als het asociaal is zonder smiley en alleen een  :pfff: dan vertrouw ik het niet.  :p

Volgens mij is dat pfffft van dat ie het er warm van krijgt. :biggrin:
Een heel kasteel met mooie paarden en ook een zwembad. :sex:
Ze moeten wel nog een beetje afgericht worden want er kroop een paard over de tafel en da's niet de bedoeling. De hond mag ook niet op tafel. :biggrin: :) :p

@Parabolica: bevrijden? Naaaah.... kunt beter dat kasteel kopen, mooi optrekje met alle inhoud erbij. ;)

Black Tiger zei:
@Parabolica: bevrijden? Naaaah.... kunt beter dat kasteel kopen, mooi optrekje met alle inhoud erbij. ;)

Weet je wel wat het mij gaat kosten om die dames te voorzien van kleding?

Ik bouw wel een andere hobbykamer in mijn eigen flatje en die dames mogen mij dan helpen met mijn hobby zoals lijmen en schuren en vliegen. :)
Ik weet niet of ze kunnen stukadoren anders mag je er wel een paar lenen van Big-Henk denk ik maar wel met werkkleding.

Met dit warme weer lopen de dames graag zo rond om wat verkoeling te vinden.  :) Maar je mag gerust binnen komen hoor freggel1 dan hoef je niet van allerlei stunts uit te halen om bewijzen te verzamelen. Ik heb niets te verbergen en je ziet ik sluit de dames niet in kooien op, zoals in het verleden wel eens werd beweerd.  :biggrin:

Ik heb geen gekke stunts uitgehaald hoor Big-Henk, lekker op mijn gemak op een stoel de drone bestuurd. :biggrin: 

De  :pfff: staat meer voor de beveiliging die in mijn ogen  wel iets beter mag, want ik denk dat er nu toch ontvoerd gaan worden.

freggel1 zei:
De  :pfff: staat meer voor de beveiliging die in mijn ogen  wel iets beter mag, want ik denk dat er nu toch ontvoerd gaan worden.

Veel te warm om er nu ??n of meer te gaan ontvoeren omdat de beveiliging slecht is. Eigenlijk moet je niemand uit hun vertrouwde omgeving weghalen denk ik. En haal je er ??n weg dan moet je ze allemaal meenemen.

Hij is gewoon jaloers dat ik meer mooie dames (vrijwillig) in de burcht heb, dan hij aan fietsen bij elkaar kan jatten..  :biggrin:

De meeste fietsen die ik had staan zijn vandaag uit de garage gespoeld tijdens de wolkbreuk!

Big-Henk zei:
Hij is gewoon jaloers dat ik meer mooie dames (vrijwillig) in de burcht heb, dan hij aan fietsen bij elkaar kan jatten..  :biggrin:

Maar voor elke dame toch een fiets Big-Henk als Freggel1 ze vroeg of laat gaat ontvoeren en fietsen blijft jatten. Of toch niet want Freggel1 schrijft hier nu wat onder.

freggel1 zei:
De meeste fietsen die ik had staan zijn vandaag uit de garage gespoeld tijdens de wolkbreuk!

Is er niet meer weggespoeld dan alleen die fietsen zoals wat dames uit een andere burcht?

Hij zit nu gewoon even in zwaar weer.  :biggrin:

Big-Henk zei:
Hij zit nu gewoon even in zwaar weer.  :biggrin:

Zijn fietsen zullen nooit ver weg gedreven in zijn tuin. De hamvraag is of hij een zwembroek heeft aangetrokken of dat Freggel1 ze in zijn adamskostuum is gaan verzamelen. Die dames in jouw burcht gaven al aan hoe fijn het is om zo rond te lopen. ;)

Ik weet niet of ze kunnen stukadoren anders mag je er wel een paar lenen van Big-Henk denk ik maar wel met werkkleding.
Ja lijkt me wel met werkkleding anders heb ik hier thuis ruzie. :biggrin:
Maar misschien kunnen we gewoon stukjes Burght huren bij BH. Da's goedkoper en kunnen we ze ook laten plakken en schuren en hebben we zelf ook verkoeling in het zwembad.
Volgens mij is daar met die Burght meer ruimte dan in het Boetsenbos. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan