De hd schijf indelen

S

stephopper

Hoi nog een vraag ik wil mijn hd indelen bv windows op c. en d,e voor ander gebruik is dit mogelijk nadat windows al geinstaleerd is. heb iets gelezen van een proggie dat partion magic heet.

Dus de vraag is dat afteraf mogelijk of moet dit voor windows instal.

mvg sath.

Dit is inderdaad achteraf ook mogelijk, net zoals je zelf al aangeeft middels programma's als Partition Magic.

Okey BT dan zal ik dat prg. partion magic 8.0 even er op los laten had hem een keer gedownload van nieuwsgroup maar nooit iets mee gedaan maar zal me er even in storten.

Zag n.l ook 9.0 al staan aldaar maar 8.0 zal ook wel werken.

In ieder geval bedankt voor responce.

mvg.sath.

Partition Magic 9.0? Hmmz.. heb ik nog niet gezien, maar kan best, vanavond heb ik nog niet gekeken.
Met 8.0 heb ik het zelf ook gedaan dus dat zou moeten werken.

Stond er voor een week geleden partition expert 9.0 volgens mij het zelfde kunner. na gelezen te hebben door even te googlen.

Maar ik gaf af eerder aan op een thread ben geen expert op pc gebied. maar door lezen vragen en doen kan men een eind komen.al gaat het wel eens mis.

Mvg sath.

klopt staat in de newsgroepen als je daar bij kan. Partitie Expert 9.0 NL, ik heb hem al gebruikt is nog simpeler in gebruik als partitionmagic.

gr blokker

Dat klopt is ook eenvoudig en Nederlands, ik wou al zeggen bij mijn weten was van Partition Magic toch 8.05 de laatste.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan