De jaarlijkse FreggelBBQ!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
686
Punten
113
Leeftijd
59
Ik weet nog niet precies wanneer ik die wil gaan doen, maar de planning is om dit voor de jaarlijkse zomervakanties te gaan doen. :potbier:

De tuin is volop verandert, en de vaste BBQ-stek is op een andere plaats in aanbouw, en dat wil ik eerst klaar hebben. ;)

Ik mag aannemen dat de vaste BBQ-ers weer tijd hebben?

Ik houdt jullie natuurlijk weer op de hoogte!!!

Grrttttzzz, en op naar een nieuwe gezellige BBQ, wat volgens mij dit jaar een lustrum is, voor de tiende keer. :banaan:

Interesse? Stuur een pm.

De voorlopige datums: Zaterdag 21 juni of, Zaterdag 28 juni.

Die gaan we in de agenda zetten.

komt goed uit ben dan net terug van mijn Spaans kantoor
:potbier::potbier::potbier::potbier::potbier:

denk dat ik allebij kan.

Tot nu toe niets opstaan.....dus ff vrijhouden.

Ik zet ze in de agenda, maar........ wellicht lastig, het seizoen is hier dan al begonnen (winkel)

hangslot;231121 zei:
wellicht lastig, het seizoen is hier dan al begonnen (winkel)

Ja uhhhh, als ik daar allemaal al rekening mee moet gaan houden! :biggrin:

Ik zit alleen een keer aan iets anders te denken dan een gewone BBQ, iemand nog suggesties?

@Scuba, breng jij BT mee?

Als er nog meer zijn die zin hebben in een gezellige BBQ en lekker kletsen over de hobby, jullie zijn van harte welkom!!! Een paar extra worsten/hamburgers/speklappen en flessen bier maakt niet zoveel uit.

Als er niets tussenkomt zeker geen probleem.
Hoop niet dat BT rookt.......is een non-smoke afdeling...lol.
Houden wel contact

Ik ben er natuurlijk ook bij.

Als ik het goed geteld heb staat de teller intussen op 8 BBQ-ers. :potbier:

Maar er zijn nog wat pm's verstuurd naar anderen, en eigenlijk zou ik het grappig vinden als @Matrix, en @Kilroy eens bij elkaar in de auto stapten en eens gezellig meededen.

Er is ook nog iemand anders die jaarlijks een invite krijgt maar kan er helaas vanwege gezondheidsredenen niet bij zijn (Pik... het ga je goed!!! )

Uhmmm, jullie weten dat ik de voorgaande jaren altijd een kleine vergoeding vroeg, maar dit jaar hetzelfde als vorig jaar, breng maar iets mee waar ik blij mee ben. ;)

Een goed humeur bijvoorbeeld.

Pm's gaan over een paar weken verstuurd worden met de definitieve datum!

Het blijft ieder jaar weer moeilijk om voor iedereen weer een datum te prikken waarop iedereen kan!

Maar in mijn agenda zet ik nu de datum wanneer het is, en dat is 28 Juni.

De reden hiervoor is dat het op 21 Juni hier in Zundert weer de jaarlijkse Aardbeienfeesten met daarbij de presentatie van de [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BrI-8jfwZaI]corsomaquettes[/ame], en dat wil ik niet missen. ;)

We zitten in ieder geval droog!!!

Die is er dit jaar helaas niet bij, maar zoals jullie weten blijft het moeilijk om ieder jaar er voor te zorgen om iedereen erbij te kunnen hebben. ;)

Wel is er een "nieuw" gezicht bij dit jaar, niet echt nieuw maar de eerste keer dat hij er bij mij bij is, DRZ, we hebben fikkiestoker nodig. :biggrin:

De BBQ-stek is bijna klaar, nog even de boel afwerken, deuren aflakken, en zorgen dat er een tv en pc en muziek in het hok zit. :biggrin:

Een week voordat de BBQ is stuur ik een pm, zodat ik zeker weet wie er allemaal weer bij is dit jaar.

Er zijn vanaf volgende week een aantal wegen afgesloten ivm de aanleg van een bedrijventerrein.

De weg waar de meesten normaal volgens mij langsrijden, bij de brandweerkazerne, is vanaf 23 juni tot 1 augustus afgesloten!!!

Normaal gesproken zijn er omleidingen, maar voor jullie gemak volgt de info binnenkort via PM!

Freggeltje is er bijna klaar voor, ik heb uit voorzorg, omdat er buien voorspelt worden ervoor gezorgd dat we droog kunnen zitten...

Hopelijk komt morgen de bestelde coaxkabel binnen, want voor de liefhebbers wordt er voor gezorgd dat het WK voetbal ook aanstaat.

Drank gaan we morgen inkopen, zodat het zaterdag lekker koel is, en het vlees... tja, morgen eens een bezoekje gaan brengen bij de poelier...

Wordt het te koud dan gaat de buitenhaard aan, al is het alleen maar voor de gezelligheid. :banaan:

Mannen tot zaterdag, we gaan er weer een gezellige dag van maken!!!

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan