de Nieuwe unie nuanceert schotelbeleid

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
736
Punten
113
Leeftijd
59
De Nieuwe Unie heeft na een adempauze van enkele maanden besloten geen algeheel schotelverbod door te voeren. De Nieuwe Unie overweegt voor haar woningen en complexen de aanleg van glasvezel te combineren met die van GSO. Op het dak van een complex zou dan ??n centrale voorziening geplaatst worden die huurders toegang geeft tot honderden zenders. Totdat duidelijk is of, en zo ja waar, GSO in combinatie met glasvezel kan worden aangeboden, kunnen huurders hun schotelantenne laten hangen. De Nieuwe Unie meent op deze wijze een goed alternatief voor schotelantennes te bieden aan haar huurders. Deze reageerden begin 2007 fel op het beleid van de Nieuwe Unie om illegaal geplaatste schotelantennes te verwijderen. Dit alternatief is voor de Nieuwe Unie een fraaie afsluiting van de adempauze die in januari werd ingelast om het beleid te heroverwegen.

bron: satellietplatform

Als huurder heb ik ook de brief gehad, en das goed nieuws he !!!

daarom vindt ik het gek dat ook hier de reacties weer wegblijven! :confused:

Is toch goed nieuws?

Ik vindt het ook wel goed nieuws, in elk geval beter dan een schotelverbod. Gelukkig is het niet mijn buurt, maar toch heb ik zo mijn argwaan. Welke satellieten gaan ze bieden op die GSO en wat gaat dat kosten?
Als zo'n GSO niet echt brengt wat je graag wilt zit je wel met iets beters maar je vrijheid ben je gewoon kwijt. Daarnaast zou het wel eens een "succes" kunnen worden, wat andere bouwverenigingen op het idee kan brengen om ook maar schotelverboden in te stellen en dan over te gaan op GSO. Daarom dat ik er nogal argwanend tegenover sta.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan