De onzichtbare

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
814
Punten
113
Leeftijd
74
Ik heb twee deurbellen draadloos van de action gehaald en die hebben dezelfde kanaalfrequentie vast ingesteld.
En dat wil ik ook zo een deurknopke en 2 ? ? 1 voor in de gang en 1 voor in de woonkamer.

Werkt goed, te goed. Regelmatig gaat de bel en staat er een onzichtbare persoon voor de deur..

Denk dat er meerdere in de buurt zo'n action ? hebben.
Kan helaas geen ander kanaal kiezen.
Zoek dus deurbellen met kiesbare kanalen , zender mag met batterij maar de ? ? liefst op 230. En het is voor een hollander h?.

https://nl.banggood.com/CACAZI-LED-Smart-Doorbell-Waterproof-300M-Remote-Mini-Wireless-Door-Bell-38-Chimes-20-85dB-Door-Ring-p-1241034.html?gmcCountry=NL&currency=EUR&createTmp=1&utm_source=googleshopping&utm_medium=cpc_bgcs&utm_content=garman&utm_campaign=pla-nlg-ele-svp-s-pc&gclid=CjwKCAjw_YPnBRBREiwAIP6TJxoUjiw7va4kx-JcuflHrbS4wnLxgyw-IzTzdY1QkvsxM7-yDXsQWRoCC-cQAvD_BwE&ID=3426532455&cur_warehouse=CN

Voor 14,91 Euro, bestel wel de goede, de meest linkse.

Moest ff goed zoeken op ebay en ali uiteindelijk vond ik wat ik zocht. De door jouw geadviseerde zijn inderdaad voorzien van een learning code.

Heb ze wel via ebay.com besteld een prima prijs 13?04 uit Australi?. Zijn identiek
Bedankt hier kan een hangslotje op.?

Werkt goed, te goed. Regelmatig gaat de bel en staat er een onzichtbare persoon voor de deur.
Dat heb ik ook, soms midden in de nacht. Wat ik ervan gehoord heb is dat dit ook nog wel eens door bepaalde dingetjes op de stroom kan gebeuren. Het schijnt dan al te kunnen helpen het kreng niet in een stekkerdoos te steken maar rechtstreeks in een stopcontact.
De onze was volgens mij van de Action, weet het niet meer. :)

Die actionpruttel vervamgen door de cacazi's aanbevolen door H. Slot en na wat ge-etter beide ontvangers gelearned met de zender. (volumeknop 4 seconden ingedrukt houden)

Zijn kleine ontvangertjes maar produceren een fors geluid, een ontvanger in de hal en een in de open keuken.
Zender werkt op een 12 volt batterijtje maar die ga ik vervangen door een adaptertje, In de winter bij vorst willen die batterijen wel eens in spanning omlaag gaan.
Perfect.
En dat voor 13$
Nogmaals bedankt voor de tip.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Terug
Bovenaan Onderaan