- Lid sinds
- 15 aug 2002
- Berichten
- 2.324
- Waarderingsscore
- 25
- Punten
- 38
- Leeftijd
- 62
Ik heb de kaart laten activeren via: http://www.canaldigitaal.nl/miljoen op het gratis 2 weken kijken naar het Thema-Pakket en krijg in een email van hun dit:
"Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk gefeliciteerd met de uitbreiding van uw zenderpakket!
Wij zullen het abonnement op het BASISTHEMA-pakket voor u binnen 2 werkdagen activeren.
Voor de volledigheid verzoeken wij u vriendelijk onderstaande gegevens te controleren:
**** Mijn gegevens*****
Aanbieding: De eerste 3 maanden 4,95 Euro per maand en kijk ik gratis en vrijblijvend naar alle zenders uit het Thema-pakket. Daarna betaal ik het standaard tarief."
Indien uw gegevens niet correct zijn of u heeft nog vragen, neemt u dan contact op met onze Verkoopinformatielijn op 0900-9327 (Euro 0,20 p/m).
Gebruik als referentie het smartcardnummer
Om verzekerd te zijn dat u alle zenders uit het BASISTHEMA-pakket kunt bekijken, adviseren wij u om de meest recente zenderlijst op uw satellietontvanger in te laden. Raadpleeg hiervoor de gebruiksaanwijzing van uw satellietontvanger of raadpleeg uw dealer.
Meer informatie hierover kunt u ook vinden op www.canaldigitaal.nl/zendersinstellen
Wij wensen u veel kijkplezier!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CANALDIGITAAL
Punt 1, kon je daarvoor online helemaal geen keuze maken, je moest alleen de kaartnummer, postcode en emailadres invoeren en er werd gevraagd of je al een abbo hebt en of je HD ready tv hebt.
Ik heb dus niet gevraagd naar het Basis-Pakket als abbo.
En punt 2, waar halen ze het recht vandaan om je zomaar aan een abbo te koppelen, terwijl ze in hun bijgezonden brief zeggen dat als je aleenmaal 2 weken gratis wilt kijken het na 2 weken weer naar normaal wordt geschakeld.
Natuurlijk gebeld maar de helpdesk is vandaag gesloten wegens hemelvaart..
Morgen maar weer eens bellen, eens zien wat ze zeggen, maak ik zeker ook geen kans meer op de 1.000.000 eurootjes..
"Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk gefeliciteerd met de uitbreiding van uw zenderpakket!
Wij zullen het abonnement op het BASISTHEMA-pakket voor u binnen 2 werkdagen activeren.
Voor de volledigheid verzoeken wij u vriendelijk onderstaande gegevens te controleren:
**** Mijn gegevens*****
Aanbieding: De eerste 3 maanden 4,95 Euro per maand en kijk ik gratis en vrijblijvend naar alle zenders uit het Thema-pakket. Daarna betaal ik het standaard tarief."
Indien uw gegevens niet correct zijn of u heeft nog vragen, neemt u dan contact op met onze Verkoopinformatielijn op 0900-9327 (Euro 0,20 p/m).
Gebruik als referentie het smartcardnummer
Om verzekerd te zijn dat u alle zenders uit het BASISTHEMA-pakket kunt bekijken, adviseren wij u om de meest recente zenderlijst op uw satellietontvanger in te laden. Raadpleeg hiervoor de gebruiksaanwijzing van uw satellietontvanger of raadpleeg uw dealer.
Meer informatie hierover kunt u ook vinden op www.canaldigitaal.nl/zendersinstellen
Wij wensen u veel kijkplezier!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CANALDIGITAAL
Punt 1, kon je daarvoor online helemaal geen keuze maken, je moest alleen de kaartnummer, postcode en emailadres invoeren en er werd gevraagd of je al een abbo hebt en of je HD ready tv hebt.
Ik heb dus niet gevraagd naar het Basis-Pakket als abbo.
En punt 2, waar halen ze het recht vandaan om je zomaar aan een abbo te koppelen, terwijl ze in hun bijgezonden brief zeggen dat als je aleenmaal 2 weken gratis wilt kijken het na 2 weken weer naar normaal wordt geschakeld.
Natuurlijk gebeld maar de helpdesk is vandaag gesloten wegens hemelvaart..
Morgen maar weer eens bellen, eens zien wat ze zeggen, maak ik zeker ook geen kans meer op de 1.000.000 eurootjes..