Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Kabels kan je verlengen door er een stuk kabel tussen te zetten of misschien door zelf iets te maken maar,freggel1 zei:Mijn vraag is dus, vga-kabels zijn die te verlengen? Zoja hoe?
Ik heb dit ooit nog verkocht maar ik weet de naam echt niet meer.freggel1 zei:Wie ow wie kent dit nog uit zijn jeugd, en wat is de naam van deze bouwsteentjes?
Ik weet intussen wat het is!Parabolica zei:Ik heb dit ooit nog verkocht maar ik weet de naam echt niet meer.
Het product heeft ook geen lang leven gehad zoals dat wel was met Lego, Mecano en Fischer Techniek bijvoorbeeld.
Wat goed van Jouw Freggel1 het was inderdaad Plasticant en dat is wel van héél lang geleden.freggel1 zei:Ik weet intussen wat het is!Ik heb dit ooit nog verkocht maar ik weet de naam echt niet meer.
Het product heeft ook geen lang leven gehad zoals dat wel was met Lego, Mecano en Fischer Techniek bijvoorbeeld.
Plasticant .