Even een bericht aan Parabolica alleen!!! De rest hoeft dit niet mee te lezen.
Jij slaat precies
.
Black Tiger kent mij al veel langer, en weet dat ik altijd aan het denken en het doen ben, ik vroeg mezelf in de carnavalstijd af, wie heeft er met zijn zatte ballen geroepen dat onze vriendengroep de Freggels ging heten???????????
Dit is ontstaan tijdens de carnavalsmaandag, in ons stamcafe een bierestafette, daar gingen wij aan mee doen, touwtrekken was voor ons een drama, door ons gezuip verloren wij altijd, maar lol dat we hadden! Maar wij dachten dat we met die estafette wellicht kunnen winnen, dus wij schreven ons in met een team van 10 mannen, 23 pilskes zo snel als dat we konden leegdrinken, en we kregen een rugnummer, ik helaas nummer 1, omdat ik in die tijd de snelste drinker was in ons stamcafe, en jahoor 3 jaar op rij kampioen!!!
Ik ben er eentje die van veel dingen een uitdaging maakt, en dat is niet alleen dit forum maar ook mijn werk en zeker mijn hobbies, ik ben een Freggel die bezig moet zijn met denken en doen...
Al jaren dit forum en het Duckforum, maar ook thuis, altijd bezig. Is er geld om te verbouwen dan begin ik er aan, is er geen geld dan zoek ik of bedenk ik wel iets om mezelf bezig te houden, thuis of op het werk, spelen met machines, snelheden, kracht die er in zit en uit kan komen, en tja dan ontploft er wel eens iets.
Nu dus vandaag een doos plasticant opgehaald, maar voor dat ik daar aan begin ben ik toch al aan het denken aan het volgende, is een slechte eigenschap van mij, je blijft zoeken/denken, want er is iets in die 75 jaar wat nog nooit door de straten van Zundert heeft getrokken als praalwagen! Een trein, nog nooit gemaakt, en dit is toch een hobby waar veel van ons buiten de sat en pc mee bezig zijn, dus ik denk dat ik eens een beroep ga doen op jullie.