de waarheid over de,dikste,langste en uuhh

musli

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
In een modern kantoor gebouw ergens in Nederland, zo een gebouw waar iedereen in een unit werkt, deze zijn gescheiden door een dun wandje, dus als je een beetje hard praat kan iedereen je horen.
In 1 unit werken 2 vrouwen en in de aanleggende 1 man .
De twee vouwen hebben een lollige bui, zegt de 1 tegen de ander; weet je dat de negers de grootste hebben, zegt de andere nee hoor volgens mij de moslims en hebben de mensen uit India de langste.
Nee zegt de andere vrouw de langste hebben de Belgen, kijk maar naar hun friet, en wie ook een hele dikke hebben zijn de Duitsers, kijk maar naar hun worst .
De man in de aanliggende unit hoort dit allemaal aan, staat op, kijkt in de unit van de vrouwen en begint te spreken;
Dames sorry dat ik stoor, maar ik hoorde toevallig uw gesprek, en in amerika is er een studie geweest over dit onderwerp, omdat de mythe over dit onderwerp al sinds mensenheugenis aan de orde is en men toch wel is zekerheid wil hebben, en ze zijn er achter gekomen dat:
A de friezen de dikste hebben
B de indianen de langste
De vrouwen, hevig verontwaardigd, kijken elkaar aan, zegt de ene ; dat u ons gesprek afluistert tot daar aan toe ,maar waar bemoeit u zich mee, wie bent u eigenlijk
Zegt de man, sorry dames, waar zijn mijn manieren, ik zal me even voorstellen
Winnetou sipkema

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan