De wereld is KAPOT!!!

Ik sla ff een beurt over. Wil geen jeuk aan me ...... en de rest ook niet.

Nr.10

Maar als je niet oppast is dadelijk je gezicht ook kapot :biggrin: :stupid:

FREGGEL WAAR BEN JE NOU???????

Wat zeg je???? Waar lig je onder????

;)
Nr.10

Op dezelfde site...

We vragen een vergoeding van 50 ?, graag betalen van te voren, jullie zullen begrijpen dat het ons niet om de centen gaat, maar we gebruiken dit om de kosten te dekken, kamer, poppers, joint, drinken, brandstof, etc. etc.

Voor 50 piek PP kan je aardig wat van die zooi kopen zeg....

RANZIG.NL zulke mensen!!

ALS het al zou moeten, kun je ook voor 50 euro wel elders terecht, waar je meer mag, en minder risico loopt op aids.
De informatie gelezen hebbende lijkt het me dat je gewoon dus zonder condoom mag. Op zich is dat wel aantrekkelijk in de wereld van mannen die dit soort vrouwen bezoeken.
Maar het is wel een bron van aidsverspreiding, althans een grote mogelijkheid.

Als ik de keuze had ging ik liever bij een professionele prostituee dan bij een (zo te lezen) zwaar verslaafde huisvrouw (alcohol en drugs) die het met zoveel mogelijk mensen doen wil.

Daarnaast kan het ook nog nep zijn, van tevoren betalen, wie weet jatten ze op deze manier een aantal mensen hun geld.
Want.... alleen vrijgezellen zullen misschien aangifte durven doen, getrouwde mannen niet zo vlug.

Ik heb er gelukkig geen last van, want ik heb m'n eigen lieve vrouwtje hier thuis zitten.
Maar als dit allemaal echt waar is en geen fake van een of andere oplichtersbende of een tv programma dat onderzoek wil doen ofzo, dan is de wereld wel steeds stranger aan het worden inderdaad.

als 1 van die vrouwen nu eens een wind laat gaan!!!!!!!!
wat zal er dan gebeuren???????????
als je er onder ligt.!!!

A:je hebt hoofdpijn.
B:je wordt vergast
C:je merkt niks
D: vul zelf je mening in.................

hoe kom je bij die site

je vriend

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan