De Wijzigingen per 1 augustus 2007 van CanalDigitaal

The Wizzard

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
3
Punten
38
Leeftijd
59
Wijzigingen per 1 augustus 2007

Per 1 augustus 2007 past CanalDigitaal de abonnementsprijzen van het Basis-pakket aan.

De prijswijziging is een gevolg van stijgende kosten voor investeringen en de doorgifte van programma's.

Vanaf 1 augustus betaalt u voor het Basis-pakket €8,95 per maand.

De zenders TMF en Jetix verhuizen van het Set Top Box-pakket naar het Basis-pakket.

De klassieke zender Mezzo zal uit het Basis-pakket verdwijnen en worden toegevoegd aan het Familie-pakket, het Entertainment-pakket en het Top-pakket.

De zender Motors TV zal van het Familie-pakket naar het Entertainment-pakket verhuizen.

De prijzen van alle overige zenderpakketten blijven ongewijzigd.

Tering brief die ze weer weten op te stellen

blalBla Bla kosten zijn gestegen en daarom 8.95

VOOR SLECHTS 1 EURO meeer ontvangt u het family pakket.

Dan weer bla bla en dan het eerste half jaar daarna betaalt u 12,95

Goed lezen dus.

Nergens staat beschreven of je ten gevolge van de prijsverhoging naar goedkoper terug kunt>

Hoe zit dat trouwens , Kan ik van mijn basis abbo nu af en terug vallen naar 1 nivo lager????

Hoe zit dat trouwens , Kan ik van mijn basis abbo nu af en terug vallen naar 1 nivo lager????
Canal+ is net zo gehouden aan het contract als de abo's. Indien je contract nog loopt en het is de bedoeling dat er tussentijds een prijswijziging plaatsvindt dan ben je gemachtigd je abonnement te beëindigen ja.

Als ermee akkoord gaan dan zou je ook per ingangsdatum prijsverhoging (danwel eerder maar dat zou niet slim zijn) terug kunnen naar een goedkoper pakket. Daar zullen ze waarschijnlijk niet moeilijk over doen want ze willen natuurlijk ook geen klanten kwijt.

Het is natuurlijk wel zo dat zij tussentijds kunnen wijzigen, aangezien niet alle contracten van alle abo's op gelijke datum starten en eindigen. Maar zoals gezegd, als jij het niet eens bent met die prijsstijging, kunnen zij je niet meer aan je jaarcontract houden.

Houden ze zich zelf ook altijd aan het contract,dacht het niet,want mensen voor de gek te houden kunnen ze,neem kpn die verlaagd de prijsen.

Delirium

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan