de zelfde mail blijft telkens binnenkomen? hoe los ik dat op?

F

format c:

hoi.
vraagje: ik heb laatst mijn email geanuleerd onder het ontvangen ervan.
maar nu elke keer als ik mail binnen krijg,dan ontvang ik elke keer die zelfde brichten weer.
hoe kan ik dat ongedaan maken?
alvast bedankt.

Maar is het zo'n geheimzinnige oplossing, dat het via pm gegaan is? ;)

Als anderen hier nu ook last van hebben willen die misschien de "clue" ook wel weten. :biggrin:

nee Freggel zo geheimzinnig was het ook weer niet.
hier is het antwoord :

Via webmail dat mailtje rechtstreeks bij de provider verwijderen.
dat was alles.:zwaai:

Vooruit dan maar.
In dit soort gevallen ga je via Webmail naar je mail en verwijdert
de mail direkt op de server van je provider.

Tip
Ik bekijk mijn mail altijd eerst via Webmail.
Waarom? Ben je de spammers die via slinkse weg zien of jij een mail ontvangen/gelezen hebt voor.
Ook viri en trojans die met de mail meeliften heb je zo geen last van.
Alle mail die je niet vertrouwd of van onbekenden komt gewoon verwijderen en ze komen nooit op jouw PC terecht.

Avensis

Als je eens een ander mail programma probeert, is er een behoorlijke kans dat je deze functionaliteit er ook bij krijgt.
Ik gebruik een redeleijk onbekend programmaatje (en daarom ben ik beter tegen virus achtige zooi beschermd).
Maar daarmee kan ik dus ook eerst even kijken wat er zoal op de server staat voordat ik de zooi zomaar binnen haal.
En ik maak daar dus ook elke keer dankbaar gebruik van.

Bovendien schijn je ook losse proggies te kunnen ophalen die je alleen de blik vooruit en de mogelijkheid de mail ongelezen van de server te verwijderen geven.

Noem eens wat programma's die dat doen.
Hebben we daar ook wat aan.

Greetings Derk

Ik gebruik al een tijdje MailWasher 5.0.
Met MailWasher kun je berichten al op de server van je provider verwijderen, zodat je ze niet zelf binnen hoeft te halen.

Heb hier verschillende e-mail adressen en het werkt uitstekend.

Yep, die gebruik ik ook, is tevens uitstekende spamkiller.:)

nog een vraagje.
als ik filmpjes binnen krijg op de email,dan blijft de windows media player steeds vast hangen.
ik krijg een windows media player te zien die ik nog nooit heb gezien bij xp.(het lijkt veel op een windows 98 media player.)
ik heb gewoon de mediaplayer 10 geinstalleerd.
hoe kan ik die instelling op mijn outlook veranderen,zodat ik een andere mediaplayer kan kiezen?

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan