Dealernieuws CanalDigitaal 30 juni 2006

The Wizzard

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
3
Punten
38
Leeftijd
59
Prijsoverzicht per
1 augustus 2006

Per 1 augustus 2006 past CanalDigitaal de abonnementsprijzen van het Basis-pakket en het Combi-pakket aan. De prijswijziging is een gevolg van stijgende kosten enerzijds en aanpassingen in het zenderaanbod anderzijds.

Vanaf 1 augustus betaalt de klant voor het Basis-pakket 7,95 euro per maand; hetgeen een prijsverhoging van 0,50 euro per maand betekent.

De filmzender ActionNow! zal uit het Familie-pakket verdwijnen en als premiumzender worden toegevoegd aan het Top-pakket, het Combi-pakket en het Entertainment-pakket. Als gevolg van de toevoeging van ActionNow! aan het Combi-pakket zal de prijs per 1 augustus 28,95 euro per maand bedragen.

De prijzen van het Top-pakket, het Entertainment-pakket en de overige zenderpakketten blijven ongewijzigd.

Prijzen per maand in euro's:
- Top-pakket 39,95
- Combi-pakket 28,95
- Entertainment-pakket 21,95
- Familie-pakket 12,95
- Basis-pakket 7,95
- Film1 Sport1 19,95
- Tele2 19,95

SET TOP BOX-PAKKET OP 2DE EN 3DE SMARTCARD

Zoals gemeld in de voorgaande nieuwsbrief bieden wij bestaande klanten een oplossing voor het Set Top Box-pakket op een 2de en 3de smartcard. Voor slechts 1 euro per maand kan men het Set Top Box-pakket ontvangen, wanneer men minimaal een abonnement op het Basis-pakket heeft op een andere smartcard.

Deze aanbieding blijkt voor veel klanten een grote uitkomst! In de afgelopen twee weken hebben zich hiervoor al een paar duizend abonnee's aangemeld. Zij maken dus nu al gebruik van deze oplossing. Een goed eerste resultaat!

Met deze oplossing blijft de prijs van CanalDigitaal, ook bij meerdere aansluitingen per huishouden, zeer concurrerend in de markt van digitale radio en televisie!

Ik vind het nog steeds geen goede oplossing omdat je er mensen met een settopbox pakket niet mee helpt. Die moeten dus perse ofwel een basispakket nemen ofwel 70 euro betalen voor een tweede kaart.

Maar goed... ik las net op Fun dat het ActionNow kanaal ook (per 1 juli geloof ik?) uit het basispakket verdwijnt en verhuist naar het entertainment en de duurdere paketten.
Het VRT pakket zit al in het entertainment pakket waarbij ook afgeweken wordn om publieke landelijke zenders gratis te verstrekken of maximaal in het basispakket te duwen.

Alweer een prijsverhoging, niet alleen dus voor de settopbox paketten maar ook voor andere paketten wegens welke gestegen kosten dan?

Het is uiteraard dealernieuws, maar mijns inziens moet C+ nog altijd eens beginnen fatsoenlijk aan de weg te sleutelen om er wat klantgerichtheid en service uit te krijgen.

Het aanbodje voor die meerdere kaarten voor 1 euro per stuk indien er op 1 kaart een basisabo zit is gewoon een zoethoudertje omdat ze niet anders kunnen vanwege die share apparaatjes die ook door hun eigen dealers verkocht word... dan moet je wel he, dus da's eerder een kwestie van moeten dan van service verlenen.

En gezien de andere argumenten blijft het vooralsnog een flut provider.

Het is een mooi verhaal wat ze vertellen maar kloppen doet het niet eerst action now in het familie pakket zetten, en nu eenmaal de mensen die daar naar kijken er blij mee zijn dat het er is de boel weer ontnemen en vertellen dat ze een duurder pakket moeten gaan nemen.
Een enorm belachelijke situatie je zal het familie pakket speciaal genomen hebben voor Action now mooie zaak en dan even de regeltjes veranderen,
klopt van geen kanten.

daar ben ik het mee eens nog even en alles gaat naar de top paket.
het is gewoon geld klopperij.
als nu iedereen zijn familie paket opzecht dan gaan ze wel iets ondernemen
zo dat ze hun kijkers terug krijgen.

Nu snap ik het helemaal niet meer had ik toch TV oranje, maar nu we blijkbaar uit de WK gefilkkert zijn, is dit kanaal ook op zwart, ik betaal voor dat abonnement ? 7.45 per maand, of heb ik weer eens wat gemist ?

Alvast bedankt

TV oranje zit in het Familie pakket voor 12,95 permaand

Okee dan kan die er ook weer uit, was het weer eens een lekkermakertje van CD, bedankt

Ideaal in de telecommunicatie, verwarrende paketten :)

En ga er gerust vanuit dat je er niet b?ter van wordt ;-)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan