Deden ze dit allemaal maar, de versleuteling opgeven en FTA uit gaan zenden...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
738
Punten
113
Leeftijd
59
Dan zou het mooi zijn, en is 1 Europa niet meer nodig...:biggrin:

bron: Dutchsat

ITV geeft versleuteling op
De Britse zelfstandige zender ITV geeft de versleuteling van al haar satelliet programma's via de Astra 2 op 28,2? oost op. Dit opmerkelijke bericht is door, ITV-Chief Executive, Charles Allen bevestigd. Wanneer de FTA uitzendingen dan zullen starten is vooralsnog niet bekend.

ITV

europa zou toch 1 worden?

dus ik ben voor alles open te gooien.

met welk pakket zouden jullie dan het blijste zijn?
anal+? premiere? upc? sky? of wat anders?

Wat blijft er dan over van de " hobby" ??

Kom jongens uitdagingen moeten er blijven:).

Ik wil alles wil open hebben.

Moet ik alleen tijd vinden om alles te gaan bekijken. Dat kan dan wel een hobby worden.

;)
Nr.10

Originally posted by Nummer10
Ik wil alles wil open hebben.

Moet ik alleen tijd vinden om alles te gaan bekijken. Dat kan dan wel een hobby worden.

;)
Nr.10

Houdt de hobby eigenlijk ooit op?

Bij mij in geen geval, ik heb altijd werk aan mijn decoders, ondanks het feit dat er eentje uit gaat, maar daar komt onmiddelijk een andere voor in de plaats, en nu op dit moment aan mijn schotels, en als dat weer opgelost is dan zijn er weer een hoop nieuwe zenders, dus het gaat maar door....

leuk kennen we naar coronation street kijken ben benieuwt vanaf waneer ze de codering uitzetten ik kijk ook al vaak naar itv 3

Originally posted by RobKroot
Let op uw a.b.n.

WTF??

Laat je werk op je werk en neem het niet mee naar huis!!!

Vroeger had ik al een hekel aan die leraar Nederlands (LOL)

Originally posted by RobKroot
Louter hobby.

Originally posted by RobKroot Datum 24-09-2004Twee weken later maar eens diverse nails gestuurd naar diverse adressen van hun. G??n antwoord.

Originally posted by RobKroot Datum 24-09-2004Deze reactie had ik al verwacht, ik zal voortaan al mijn geschreven teksten voorleggen aan een taalexpert.

Of ook een keertje op een fout betrapt:))

ging dit nu over de Nederlandse taal of dat alles open zou zijn.

Laat ik hopen dat het, het laatste is, alles mot open.

Geen ABN maar gewoon algemeen beschaafd brabants

Bert

en zo is het maar net, wijzen op fouten graag via pm, geintje moet kunnen, maar niet zo.

Dus "ontopic" blijven!

Algemeen Beschaafd Brabants .. ?
Heb ik zo mijn bedenkingen bij ( maar dat mag toch ? .. in deze democratie ? .. )
Je mag er ook de humor van in zien hoor ..
Betreft de zin "Alles mot open" zou ik graag zien dat u ook uw bijdrage levert ..
Freggel1 .. lukt het allemaal met de unlooper ( is Amerikaans , heeft niet met Engels te maken " By the way " ) .
Hudson hawk .. Come on .. just jokin' ..

Nu nog een zin in het Nederlands : ( let op ! )

Alles is open !

Cya ..

Kom nou jongens iemand die zelf kritiek geeft op zijn schrijffouten en vervolgens iemand anders betrapt???

OK BACK ON TOPIC:

FTA:

Dat blijft natuurlijk een utopie het is al leuk zat dat er in Engeland een paar kanalen FTA gaan, maar daarintegen gaat er in de nabije toekomst weer meer dicht:

Nederlandse commerci?le zenders alleen nog in het settop pakket, dus alleen 1,2 en 3 (BVN)werkelijk FTA.

Voor de "hobby"is het ook wel zo leuk dat er nog iets te "hobbyen"valt, als alles FTA was stond natuurlijk de gehele wereld vol met schotels.

Waarschijnlijk moest je dan in Nederland een soort van bezitters-schap belasting betalenb voor een schotel ( anders komt er niets binnen):

tot 60 cm ---> 30 euro per jaar
tot 80 cm ---> 80 euro per jaar

Toeslag voor een rotor 150 euro per jaar??

Als nu alles open zou zijn dan ben ik de eerste die schotel-belasting zou betalen.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan