delta card

D

D-SQUAD

een kleine 3 maanden geleden een nieuwe card aangevraagt via kaartwissel.nl
had een oude multichoice kaart en kreeg er vandaag pas een nieuwe kaart voor dat is een Delta card een donker rood kaartje met 2 handen er op ,
irdeto access staat er op ,
nu is mijn vraag wat is dat voor kaart en hoe zou ik hem werkend krijgen ?
heb hem er eerst 1 uur ingehad en deed niets
toen via site een heractivering gedaan en na 1 uur nog niets
heb mijn pids nagekeken die staan goed
stop ik de blauwe kaart van mijn buurman er in werkt decoder prima
maar wat ik ook doe ik krijg die delta card niet aan de praat.
heb een pioneer dbr 250
iemand enig idee ??
thnx

Stop hem eens in de ontvanger van de buurman, en activeer hem daar eens...

Sommige ontvangers hebben inderdaad problemen met de Delta card, o.a de Pace, daar moet je bij sommige type's een elko in waarde veranderen voordat deze met de kaart overweg kan, dit omdat de Delta kaart iets meer stroom trekt...

Succes, Gr Fred.

Maar is het wellicht ook niet zo dat er een firmware in de pioneer zit die de deltakaart niet ondersteund? Dit is bij diverse types andere ontvangers ook, neem nu bijvoorbeeld een strong met seca2.

ik heb er de dynamite 6.27 nog inzitten
zal nog wel een oude zijn maar goed het werkt opzich nog wel
had al wel eens eerder problemen met een blauwe kaart maar ook die kreeg ik aan de praat door even het stroom van de decoder te halen op die manier blijkt hij auto een puls aan te vragen (volgens canaldigitaal)
heb canal al gebeld en die beweren dat die kaart (irdeto2) gewoon goed moet zijn en dat ik mijn decoder na moet laten kijken
helaas is buurman niet thuis anders had ik hem daar even geprobeerd
ik zei eerder dat ik een dbr 250 had
maar is dus een pioneer dbr s210
deze kaart zou wel moeten werken maar helaas nog steeds niet
snap eigenlijk niet waarom ze me niet een blauwe kaart gestuurd hebben maar een irdeto2 delta kaart volgens canal is dit een nieuwe versie beveiligde kaart.

dbr s210 , da's toch een seca ontvanger , of heb ik iets gemist ?

nee opzich heb je niets gemist
het is idd een seca bak
maar is toendertijd eens omgebouwd zodat hij ook irdeto aan kon
nog voor de grote wissel van irdeto naar seca kon ik ook alles gewoon zien zo ook op een irdeto kaartje die multichoice die ik eerst had heeft er ook op gewerkt vandaar de kaartwissel.
op de site van kaartwissel wordt ook gevraagt of ik nog van plan was een nieuwe ontvanger in de toekomst te gaan kopen (voor een bepaalde datum)
heb daar JA ingevoerd.
heb hier gister nog canal digitaal over gebeld maar die zeggen dat het dan gewoon moet werken en dat het delta kaartje wat ik heb de laatste nieuwe kaartjes zijn.

Een seca bak emuleerd irdeto!

Dus de kaartlezer blijft Seca, deze kan dus alleen met een Secakaart overweg, en geen Irdetokaart!

GR Fred.

kan echt niet, dat heb je toch verkeerd onthouden een seca bak heeft echt een seca atr nodig.
blauwe irdeto 1 kaart kan echt nooit gewerkt hebben in die ontvanger waarschijnlijk had je er toen een software inzitten met een emu en dacht je dat het werkte.

gr blokker

had er idd software in zitten
heb lange tijd ook zonder kaart gekeken en handmatig emu keys aangepast waar nodig ( virtuele smartcard )
heb canal gebeld en verteld dat ik toch ook echt melding had gemaakt dat ik een seca bak had en de vraag waarom ze mij een irdeto 2 kaartje stuurde
volgens canal heb ik het verkeerd doorgegeven maar ze sturen nu binnen 5 werkdagen een nieuwe seca kaart op als die binnen is moet ik die irdeto2 kaart terug sturen,
of de fout nu bij mij lag of bij canal laat ik in het midden kan best dat ik typfoutje gemaakt heb bij de aanvraag
maar het wordt door canal opgelost door het sturen van een nieuwe kaart.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan