Discovery op Turksat ?

R

redneck eyeball

Als ik Discovery kies op Turksat dan krijg ik Fashion TV

Kan iemand eens checken ? We hebben hier aan de schotel zitten prutsen, eens goed afregelen om de USALS deftig te laten werken. (Met dank aan Codeman2001)

De schotel zou perfect moeten staan, maar toch geen beeld. Althans toch niet op Discovery Channel. Al de rest lijkt wel te werken.
Nu zijn ze bij Turksat wel aan hun settings aan het prutsen hebben we gezien, en er zijn wat tegenstrijdige frequenties van Discovery op het net te vinden.

Wie heeft er wel beeld ? En op welke freq etc ...

Thnx,
Red

Het is eenmaal zo. Foutje bedankt.
Bij mij is het ook hetzelfde

Dan zijn ze verhuisd ... wie kent de nieuwe freq ?

CU
Red

discovery is niet meer te ontvangen op turksat althans niet in europa op dezelfde frequentie zat ook cnbc-e is ook niet meer te ontvangen er is wel een frequentie op turksat met discovery maar die staat alleen gericht op turkije helaas pindakaas

da meent ge nu toch nie h?, waar is da nu goe voor ?

Wa kieken heeft da ginder beslist ? Kzal hem nekeer rap nen iemeel sturen om te zeggen wat ik der van denk.

En CNBC-e was ook ne fantastische zender ...

Miljaardenondedju ! En dan druk ik mij nog zacht uit.

Red

cnbc kun je ook meestal op de telstar 12 bekijken
11519.00 H - DVB/MPEG2 - 3744 7/8
11630.00 H - DVB/MPEG2 - 1250 3/4

vooral de onderste is goed.
redneck dat is graag gedaan hoor

groeten
codeman2001

Zowel Discovery en CNBC-e zitten nu op 11892 Hor SR 12800 5/6.

Echter dit is wel een zwakke transponder voor de Benelux. Ik heb nu blokkerig beeld met mijn 1.50m schotel.

dus je wil zeggen met een grotere schotel is ie wel te ontvangen

Het is nu zwaar bewolkt en ik krijg net geen lock op de kanalen. Dus met een schotel van 2 meter of groter moeten de kanalen wel te bekijken zijn.

Echter is het de hobby van de turkse operators om alles weer te veranderen en kan het maar zo zijn dat de kanalen verhuizen naar een sterkere transponder.

dat zit er niet in deze keer want het ging om de rechten van discovery en cnbc-e ze mochten namelijk niet fta uitzenden in europa maar ja zeg nooit nooit want het is echt een stoelendans op de turksat

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan