Diseq switches ???

G

goudvis

Ik ben geadviseerd om Global Diseq switches te gebruiken bij een twin LNB aansluiting. Nu hoorde ik vandaag van weer anderen dat ik beter Visiosat Diseq switches kan gebruiken.Heeft iemand ervaring met beide Diseq schakelaars???

Helaas weet ik niets van merken, ik had eerst zo eentje die overal verkocht werd met zo'n kleine zwarte behuizing, diseqc zelf was ook vrij klein en dun, zeg maar de maat van een sigarettenpakje zoiets.

Daar heb ik er 2 van versleten op anderhalf jaar tijd. Nu heb ik een grote vette hangen, ter grootte van een multimeter en dubbel zo dik, is echt een flink ding, dat hangt nu al enkele jaren en 0 problemo.

Als jij dat denkt dan trek je verkeerde conclusies, maar dat zijn we wel van je gewend.:)
Iemand die een goede conclusie trekt weet nu dat hij beter voor kwaliteit kan gaan dan voor iets wat cheap algemeen verkocht word.
Dat hoeft niet groter te zijn, was bij mij toevallig wel het geval.

meestal is hoe groter hoe beter toch?

denk bv aan grote auto groot huis grote borsten enz

Grote borsten? Hmmz... daar heb je een punt. :biggrin:

Gebruik zelf al minstens 5 jaar een switch van Spaun,in al die jaren nooit geen problemen gehad.

@eeprom+,wat dacht je van"grote problemen,groot ego en grootspraak...:))

Voor twin lnb's kan je het best een switch gebruiken die het 2.0 protocol ondersteund.

Veel switches hebben met twin lnb's problemen dit is een spanningsprobleem.

Spaun is een goede switch evenals global...

OK heb inmiddels de knoop maar doorgehakt en een paar Globals besteld.Thanks

Laat even weten of het gelukt is???

OK, had globals besteld,maar kreeg visiosat diseq binnen .Maar ze schakelen prima hoor tussen de diverse satellieten.Niks mis mee.

Mooi weten we dat ook weer fijn dat je nog even een replay gaf..

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan