DiSEqC H-H SG-2100A motor

G

grazyna

Is er soms ook iemand in de omgeving van delfzijl die mij meer informatie kan geven over mijn DiSEqC H-H SG-2100A motor .

Want ik kom er niet uit.

Maar via de telefoon misschien wel.

Je kunt mij bellen xxxxxxxx (telefoonnummer via email of pm verkrijgbaar)

Want ik ben 73jaar en weet ook niet alles.

Ik hoop dat mij iemand beld.

Bijvoorbaad dank

Peter

Laatst bewerkt:
Beste Grazyna.

Ik heb even je draadje in het juiste forum onderdeel gezet. Als je niet weet waar iets te plaatsen, zet het dan hier in de Algemeen sectie, niet onder de handleidingen want daar horen alleen handleidingen thuis (die wij zelf schrijven).

Je telefoonnummer heb ik verwijderd, dat soort prive info kun je beter niet publiek op een forum plaatsen, dus mensen die willen helpen kunnen je jouw telefoonnummer via pm vragen.:)

Het zou echter handiger zijn als je schrijft wat je graag zou willen weten over die motor, ik heb er zelf bijv. ook zo eentje, maar ik ben niet iemand die mensen gaat bellen en beantwoord vragen liever over het forum.;)

Dag Pieter,

Ik heb je vraag gelezen, maar zoals BT aangeeft, wat wil je weten over deze motor of zit het probleem hem in het uitrichten ervan?

Ik zou je heel graag helpen maar zelf zit ik in Zuid Holland, dus dat is een gbehoorlijk eindje.

Zonder een duidelijke vraagstelling wordt het moeilijk om je te helpen.

Groet,

Wing

Hij is een stuk duidelijker op het eenden forum.

Het lampje brand groen.

Er is dus geen storing en een reset is niet nodig.;)

Oh dat had ik daar ook gelezen, had er echter niet op gelet dat het dezelfde was.:)

Hij kon ook handmatig draaien met de motor, in dat geval lijkt me een reset ook mogelijk, of anders vanuit de ontvanger eens proberen, maar dat werd op Duck ook al geadviseerd.

Wellicht een vraag ten overvloede maar hoe staat je tuner configuratie?

Als die op DiSEqC A/B/C/D staat kan je wachten tot je een ons weegt voor die gaat draaien.

Hoi,

Als de zon schijnt bij 12.00u dan ben je al een goed eind verder,richt de schotel daar maar op de zon....dan he.Geen instellingen gebruiken maar ff zoeken:draai:

Cheers

@ Ella... hee dat doet me genoegen een sat babe op het forum.

Wat het richten heb je gelijk, maar wil je het goed doen, dan moet je wel alle mogelijkheden nagaan en mogelijke fouten uitsluiten.

Wat je zegt is niet helemaal waar, je instellingen in je ontvanger zullen echt wel moeten kloppen anders kan je schotel wel goed uitgericht zijn maar dan zul je nog geen signaal krijgen .

Gr..

Wing :)

Misschien kun je eens een berichtje sturen naar @Pikkie die woont daar in die buurt, wellicht dat hij jou op gang kan helpen?

Volgens mij is het probleempje al lang opgelost op 2-12 heeft de topicstarter zijn bericht geplaatst en een uurtje later nog eens gekeken en zijn laatste bezoek was 2-12 14.53 dat is 5 dagen geleden.

Bij de eenden heeft hij onder verschillende namen gepost maar laatste bezoek was ook 3-12 13.15 ook 4 dagen geleden.

Als je er zelf niet uit komt kan hij toch altijd de leverancier of een satdealer in zijn woonplaats bellen volgens mij zitten er twee satdealers in Delfzijl de ene heeft een eigen installatie dienst bij de ander staat niets.

@freggel dacht dat @Pikkie in de buurt van Leiden woont dacht het ooit gelezen te hebben.

@freggel dacht dat @Pikkie in de buurt van Leiden woont dacht het ooit gelezen te hebben.
Dat klopt helemaal Aart, maar ik zat even abuis, ik dacht dat die 2 plaatsen kort bij elkaar lagen. ;)

leiden en delfzijl is een eindje fietsen....

delfzijl is hier in de buurt maar meneer reageert niet dus ik voel me niet echt geroepen om meneer te zoeken in delfijl.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan