B
Bikkel
Geacht Radar panel,
Willen jullie het onderstaande eens uitzoeken en onder de aandacht brengen?
Betreft: Wijziging dienstverlening CanalDigitaal ?????
Dit is eenzijdig en ik heb (velen met mij) nog niets van hun vernomen.
Het is toch niet mogelijk dat CD zomaar in 1 jaar van 0 euro naar 19.95euro
en nu naar 29.95 euro mogen verhogen.
Wij krijgen er niets Méér voor terug.
Verzekering op de smartcard (bij diefstal of defect), korting op de
telefonische servicelijn slaat ook nergens op.
Alles wat hier onderstaat is al jaren van toepassing.
Betalen voor niks extra's, ( monopolie positie)
Verder doen ze je geloven dat je bijna 200 kanalen kunt kijken met dit
abonnement.
Welnu dat kan zonder abonnement ook deze zijn nl FTA (free to air).
Ik vindt dit echt niet kunnen op deze manier .
Het is dwingend en mislijdend, je staat met je rug tegen de muur.
Dit is een schreeuw van vele satelliet kijkers in Nederland.
Bij voorbaat dank.
Grts. *******
**************************************************************************************************************************
Hilversum, 1 maart 2006
Betreft: Wijziging dienstverlening CanalDigitaal Geachte heer,
mevrouw,
De afgelopen jaren heeft u zonder maandelijkse kosten naar het
zenderaanbod van CanalDigitaal kunnen kijken. Helaas moeten wij u
berichten dat we deze service per 1 mei niet zullen voortzetten.
Om van CanalDigitaal te kunnen blijven genieten vragen we u voortaan
een jaarlijkse bijdrage van euro29,95. Hiermee abonneert u zich op het
Set Top Box-pakket. Met dit pakket ontvangt u, naast uw huidige
zenderaanbod, een verzekering op de smartcard (bij diefstal of
defect), korting op de telefonische servicelijn en bent u verzekerd
van de jaarlijkse herregistratie van uw smartcard.
Naast het Set Top Box-pakket biedt CanalDigitaal een ruime keuze aan
uitgebreidere abonnementen. Zo kunt u ook kiezen voor het
Basis-pakket. Hiermee ontvangt u - naast de service van het Set Top
Box-pakket - zenders zoals Talpa, Nickelodeon, National Geographic
Channel, Discovery Channel en Eurosport. U betaalt hiervoor ? 7,45 per
maand. Of het vernieuwde Familie-pakket waarin u naast de twee VRT
zenders één en Canvas/ Ketnet ook TCM, Cartoon Network, Reality TV en
nog vele anderen kunt zien voor slechts ?1 2,95 per maand. In de prijs
van bovenstaande pakketten zijn de kosten voor het Set Top Box-pakket
inbegrepen!
Wat moet u doen om een compleet zenderpakket te behouden:
U kunt op http://www.canaldigitaal.nVzenderbehoud uw abonnementskeuze en
betaalwijze opgeven. Houd hiervoor uw smartcardnummer bij de hand (dit
nummer treft u aan op de achterzijde van uw smartcard). Als u zich
voor 3 1 maart aanmeldt dan garanderen wij u een ononderbroken
ontvangst van uw huidige zenderaanbod.
Mocht u geen gebruik willen maken van dit aanbod dan zal uw
zenderaanbod per] mei beperkt worden tot Nederland], 2 en 3, BVN en de
buitenlandse 'free to air' zenders.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en verwelkomen u
graag als klant.
Met vriendelijke groet, CanalDigitaal B.V.
Cees Bohnenn Managing Director
P3. Ga naar http://www.conaldigitaal.nl/zenderbehoud om uw abonnement af te
sluiten. Dan weet u zeker dat u de komende maanden geen zenders hoeft
te missen!
Willen jullie het onderstaande eens uitzoeken en onder de aandacht brengen?
Betreft: Wijziging dienstverlening CanalDigitaal ?????
Dit is eenzijdig en ik heb (velen met mij) nog niets van hun vernomen.
Het is toch niet mogelijk dat CD zomaar in 1 jaar van 0 euro naar 19.95euro
en nu naar 29.95 euro mogen verhogen.
Wij krijgen er niets Méér voor terug.
Verzekering op de smartcard (bij diefstal of defect), korting op de
telefonische servicelijn slaat ook nergens op.
Alles wat hier onderstaat is al jaren van toepassing.
Betalen voor niks extra's, ( monopolie positie)
Verder doen ze je geloven dat je bijna 200 kanalen kunt kijken met dit
abonnement.
Welnu dat kan zonder abonnement ook deze zijn nl FTA (free to air).
Ik vindt dit echt niet kunnen op deze manier .
Het is dwingend en mislijdend, je staat met je rug tegen de muur.
Dit is een schreeuw van vele satelliet kijkers in Nederland.
Bij voorbaat dank.
Grts. *******
**************************************************************************************************************************
Hilversum, 1 maart 2006
Betreft: Wijziging dienstverlening CanalDigitaal Geachte heer,
mevrouw,
De afgelopen jaren heeft u zonder maandelijkse kosten naar het
zenderaanbod van CanalDigitaal kunnen kijken. Helaas moeten wij u
berichten dat we deze service per 1 mei niet zullen voortzetten.
Om van CanalDigitaal te kunnen blijven genieten vragen we u voortaan
een jaarlijkse bijdrage van euro29,95. Hiermee abonneert u zich op het
Set Top Box-pakket. Met dit pakket ontvangt u, naast uw huidige
zenderaanbod, een verzekering op de smartcard (bij diefstal of
defect), korting op de telefonische servicelijn en bent u verzekerd
van de jaarlijkse herregistratie van uw smartcard.
Naast het Set Top Box-pakket biedt CanalDigitaal een ruime keuze aan
uitgebreidere abonnementen. Zo kunt u ook kiezen voor het
Basis-pakket. Hiermee ontvangt u - naast de service van het Set Top
Box-pakket - zenders zoals Talpa, Nickelodeon, National Geographic
Channel, Discovery Channel en Eurosport. U betaalt hiervoor ? 7,45 per
maand. Of het vernieuwde Familie-pakket waarin u naast de twee VRT
zenders één en Canvas/ Ketnet ook TCM, Cartoon Network, Reality TV en
nog vele anderen kunt zien voor slechts ?1 2,95 per maand. In de prijs
van bovenstaande pakketten zijn de kosten voor het Set Top Box-pakket
inbegrepen!
Wat moet u doen om een compleet zenderpakket te behouden:
U kunt op http://www.canaldigitaal.nVzenderbehoud uw abonnementskeuze en
betaalwijze opgeven. Houd hiervoor uw smartcardnummer bij de hand (dit
nummer treft u aan op de achterzijde van uw smartcard). Als u zich
voor 3 1 maart aanmeldt dan garanderen wij u een ononderbroken
ontvangst van uw huidige zenderaanbod.
Mocht u geen gebruik willen maken van dit aanbod dan zal uw
zenderaanbod per] mei beperkt worden tot Nederland], 2 en 3, BVN en de
buitenlandse 'free to air' zenders.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en verwelkomen u
graag als klant.
Met vriendelijke groet, CanalDigitaal B.V.
Cees Bohnenn Managing Director
P3. Ga naar http://www.conaldigitaal.nl/zenderbehoud om uw abonnement af te
sluiten. Dan weet u zeker dat u de komende maanden geen zenders hoeft
te missen!