DM 7000 View image,wie wil er eens testen?

N

nada

Hallo,

ik heb na zeer lange tijd een image in mekaar gesleutelt.
Het is up to date en is uit het CVS gemaakt op 18.09.2007
Onder de bekende blauwe knop zit naast de teletxt ook een panel waarmee men de image iets wat kan aanpassen (geen CS !)
Voor meer info heb ik ook een klein pdf-je gemaakt hoe de plugin werkt.

Download van de image: KLIK

Download PDF : KLIK

Groeten, view

ps.
ik kon me niet meer aanmelden als "view". Misschien wil een mod/admin de inlognaam aub veranderen in view ;)

ik kon me niet meer aanmelden als "view". Misschien wil een mod/admin de inlognaam aub veranderen in view
Neen dat gaat helaas niet, deze gebruikersnaam bestaat namelijk al, kan dus niet aangepast worden.

Als je login problemen hebt, dan zit er onderaan het forum een linkje "Contact Us" waarin je je probleem kan uitleggen en ermee geholpen worden.
Ik adviseer wel om dat even te doen, want met twee accounts werken zijn we niet blij mee. Buiten dat verlies je met een nieuwe registratie ook je postcount etc.

Hallo BT,

klopt helemaal wat je schrijft. Het was ook niet de bedoeling om een tweede account erop na te houden.
De reden staat erbij waarom ik dit gedaan heb.
In overleg met het eendenteam wordt de "nada" gewist en is het opgelost :)

Groeten, Hans

Ja er staat dat je je niet meer kon aanmelden, maar niet waarom niet, wachtwoord vergeten ofzo.:)
Anyway, geen probleem, fijn dat het inmiddels weer opgelost is en je weer onder je eigen naam kunt posten, dat is toch wel prettiger en zo kennen de mensen je ook.;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan