DM 800 HD Clone (cable)

Untoucheablezz10

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
38
Hallo,

ik ben vrij nieuw op het gebied van een dreambox en ben aan het overwegen om een DM 800 HD clone aan te schaffen. In het verleden heb ik deze ook al eens gehad, maar had toen problemen dat ik op verschillende zenders geen geluid kreeg maar wel beeld. Herkennen jullie dit probleem? En wat zijn jullie ervaringen met de DM 800 HD (cable)?

Ik dacht even dat ik zou kunnen helpen maar ik had de vraag niet helemaal goed gelezen.
Misschien dat andere je nog kunnen helpen.

Suc6

Weet wat je doet als je een kloon of een andere niet-originele dreambox aanschaft. Ze zijn goedkoper dan een originele dreambox maar je kunt niet orignele enigma2 images gebaseerd op die van dream multimedia gebruiken. Ook met plugins kun je moeilijkheden krijgen. M.a.w. overweeg om door te sparen tot je een originele dreambox kunt kopen. Een 500HD kost iets meer dan 300 Euro en voor een 800 HD SE betaal je 100 Euro meer.

Het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze. Dat je op verschillende zenders wel beeld had maar geen geluid heeft waarschijnlijk te maken met instellingen. Welke zenders betrof het (HD zenders of niet)? Bij HD zenders: had je AC3 downmix aan?

Sommige clone’s gaan momenteel tot bootloader 82, hoger kunnen ze vooralsnog niet aan.
Dream heeft onlangs bootloader 84 uitgebracht.
De nieuwe image worden hier straks op gebaseerd, Je gaat dus achterlopen op de ontwikkelingen.
Voor mij was dat de reden om een origineel exemplaar aan te schaffen.
Ook komen er steeds meer plugging’s die uitsluitend werken op een origineel exemplaar.

Mocht je ondanks toch voor een clone kiezen, maak dan een juiste keuze, er is namelijk erg veel kwaliteitsverschil tussen de clone’s.

Een clone is per definitie niet altijd minder of slechter.
Wat wel belangrijk is ,is wat voor clone je hebt bv welke sim heb je erin .
Verder kun je het ook anders zien iemand die een clone willens en wetens koopt weet dat er mogelijk beperkingen zijn of kunnen komen in de toekomst.
Maar wil je alleen kijken <wat in mijn beleving 90% doet> dan kan een clone goed volstaan ondanks dat er ,,verouderde,, software<image> op staat .
Want ben eerlijk een zenderlijst kan je altijd erin krijgen en cccam of een andere ook.

Blijft wel een ding over GARANTIE .

Groetjes,
Jaap.

Ik sluit mij,als tevreden clone gebuiker,101% bij Jaap22 aan,wil je een Dreambox 800 hd wat mooie beeld laat zien,stabiel is en geen kuren heeft,oftewel je wilt gewoon TV kijken en hogstends af en toe een zenderlijst updaten,en je geilt niet op nieuwste software,snufjes e.d,dan kun je ook een clone kopen,kost minder maar kwalitatief net zo goed

Misschien dat het zinvol is wat software te plaatsen voor de clone box ?
zoja dan hoor ik het graag draai op een box met aangepaste pli !

Gr Jaap

Er is op het internet toch zat software te vinden voor clone ontvangers; er zijn zelfs speciale webadressen voor clone zaken.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan