dm 800 verbinden met pc hoe

M

mattheu

he hallo

ik heb een db 800 hd

nu wil ik via de pc er enkele plugins inzetten bv de autoresolution plugin

en een andere skin

nu zegt men dit te doen met dcc

weet iemand waar ik dit vind en hoe dit werkt of weet er iemand een makkelijkere oplossing

bedankt alvast

pli jade enigma2

dcc 2 is de makkelijkste en beste manier om in contact te komen tussen computer en box

dcc2 vind op verschill. boards in de download sectie

stuur je plugins naar de temp. dir

en pak ze uit

succes

bedankt voor je reactie

kan het alleen niet vinden

heb jij misschien een link

hartelijk bedankt

Kijk even hier op het forum rechtsboven in de sitenavigatie, daar zit onze downloadsectie. ;)

Minstens zo gemakkelijk, misschien zelfs nog gemakkelijker is gewoon FTP.

Zo kun je bijv. de FTP funktie in Total Commander gebruiken.

Misschien dat je daar meer ervaring mee hebt omdat FTP normaliter gebruikt wordt om websites (homepages) online te zetten.

Ik vind DCC niet zo'n prettig. Zelf gebruik ik CuteFTP Pro.

Voor mij heel handig. Het kan alles ook opnames uit de Dreambox halen en alle andere FTp mogelijkhden. Vergeleken bij CuteFTP is DCC maar een marginaal programma.

http://www.cuteftp.com. Ik moet je wel zeggen, dat het geen gratis programma is. Er is wel een 'Trial' versie, die je kan proberen voor een bepaalde tijd.

Filezilla is wel gratis, overigens klopt het volgende niet:

Vergeleken bij CuteFTP is DCC maar een marginaal programma.
CuteFtp is slechts een ftp programma en daarmee kun je alleen ftp'en. Het is eerder omgedraait, DCC kan veel meer namelijk.

Daarmee kun je ook de config bekijken, er zit een ingebouwde telnet optie in, je kunt er images mee in je Dreambox plaatsen en ook nog FTP'en.

Daarnaast is zoals Cluyveduycker al aangeeft Cupteftp niet gratis.

Er is wel iets voor te vinden om dat aan te palssen, maar als beginner heb je meer aan DCC dan aan een FTP programma.

BT, dat ben ik wel met je eens, maar die andere zaken van DCC gebruik ik nooit. FTP is voor mij genoeg met de DM7025 en DM800. Daar doe ik alles mee. Hooguit gebruik ik nog Telnet, maar dat zit in Windows.

Voor ons gevorderden is dat ook vrij normaal denk ik.

Ik gebruik zelf ook de ftp funktie van Total Commander en telnet doe ik ook gewoon via een command prompt, wat dat betreft verschillen we niet zoveel van elkaar.;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan