dm 8000

thea

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
72
hallo. maandag ga ik hem op halen de 8000. een harde schijf en een dvd speler er in laten bouwen (sony slime) er moet nog sofware er in zij hij, zou 20euro kosten. ken ik zelf wel zij ik. (ik neem aan een giminie of zo iets) ik denk aan een OpenPLi-unstable-dm8000-20100114. zou dat een goede keuze zijn?? en dat zou dan in de flase moeten??? ik heb een o modem kabel. grtj thea

Dat gaat vlugger en gemakkelijker via je netwerk.

Hoi thea, welkom op het Satellite FUN Board !

Wanneer je je eerste stappen zet in deze materie, en je je afvragen moet of een image een goede keuze is, dan raad ik je af om een image te kiezen die de term "unstable" (= niet stabiel of niet volledig getest) in de omschrijving heeft.

Op zich is het lovenswaardig dat je voor open PLi® wil kiezen, persoonlijk ben ik ook voor open initiatieven.

Maar in jouw geval zou ik een iets oudere (deze is van vandaag) maar wel stabiele versie adviseren.

Je wil tijdens je eerste stappen in dit avontuur niet tegen onverklaarbare problemen lopen want dat kost je de lol hierin.

Het flashen van de 8000 is gemakkelijker als je denkt

Zet de dream uit op de achterkant. dan druk je op de voorkant het onderste knopje in

van de 2, links van het display.

Houd deze ingedrukt en zet de dream weer aan dan zie je in het display stop komen

laat dan het knopje los en je ziet een ip adres verschijnen.

dit ip adress type je dan in je browser en je krijgt een menu te zien van de dream.

klik dan naar firmwareupgrade.

Daar kan je bladeren naar de map waar je firware staat en klik op flash:)

voordat je wilt updaten wel eerst even je netwerk cofigureren in de dream

anders gaat het niet lukken

woutje

Waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan?

Wij hebben immers niet voor niets een handleidingen sectie (klik) waar al langere tijd een uitgebreide handleiding aanwezig is voor het flashen van Dreamboxen, zelfs voorzien van afbeeldingen.:)

hallo. al vast bedank voor reaktie, morgen is het zo ver, ik ben benieuwd. grtj thea

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan