DM8000 ziet geen schijf

thea

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
72
hallo. DB8000 ben al een paar dagen druk een leuke hobbie ik heb een hd schijf samson er in zitten. heb hem al geformateerd als ik de flashwizard pro 6.3 op start dan geef hij aan dat ik geen schijf heb. wil daar sofware op zetten giminie of pli om er mee tespelen. met de 7020 kon dat wel,

ik heb er op staan de laatste pli in de flase. weet iemand hoe of wat??

al vast bedank grt thea.

Hopelijk is de Samsung geschikt voor de Dm8000 maar vermoedelijk wel als hij ook in de 7020 gewerkt heeft.

Op welke manier heb je hem geformatteerd? Met de DM8000 zelf of via de pc?

Als je het via een pc gedaan hebt en hij is NTFS geformatteerd dan heb je goede kans dat de formattering niet door de Dreambox herkent wordt en dan wordt hij ook niet gemount, dus ook niet zichtbaar in Flashwizard.

Een andere optie is om hem eens in de 7020 te formatteren en dan in de DM8000 in te bouwen.

Kijk ook even waar je de jumper op hebt staan of is het een SATA hd?

hallo, in de winkel hebben ze de de schijf in gebouwd + een sony brander en sofware.

hij ziet hem wel in het menu ik heb hem ook nog geformateert alles ziet er goed uit hij geef het ook aan samsung 320gb.in het menu. allen de flaswizard pro 6.3 ziet hem niet. de 7020 heb ik niet meer. , grtj

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 18:24 uur ----------

heb net op genomen op de hd. ging goed, als ik de dcc-e2 op start kan ik de film over zetten naar de computer. dus heb ik wel kontackt.

allen niet met DreamTSman en flashWizart pro 6.3. iemand nog een tipje??

Laatst bewerkt door een moderator:
A.u.b. niet op de quote knop drukken maar op de antwoord knop of het antwoord venster onder de post.:)

Fijn te horen dat alles toch eigenlijk naar behoren werkt. Maar als ik dan lees dat Flashwizzard en DreamTSman de bestanden niet kunnen vinden, ben ik bang dat genoemde programma's niet geschikt zijn voor dit nieuwe type Dreambox.

De enige andere mogelijkheid lijkt me samba server te installeren/activeren en dan via het netwerk de hd te benaderen.

bedank voor je reaktie. ik zal het ff bekijken wat je zij. als het op gelost is dan hoor je het wel. grtj thea.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan