Dm800hd pvr sofware probleem

Schnappi, je hebt PM

Hallo Wing39

aan verzoek voldaan er is PM

mijn dank

Schapi heeft beeld.

Bleek een oudere kaart te hebben, een zwart witte met aan de zijkant rode letters Smartcard.

Na overleg met BT een oudere versie CCcam op de box gezet en de box kwam tot leven.

Hallo ieder

ALLEREERST DANK AAN Wing 39

Leuk om verdacht te worden dat er over sharen gesproken word en er achter te komen dat het een seca 2 kaart is dus alles ok nu! cccam las m niet uit.de oudste versie wel.

Het is dus niet belangrijk altijd de laatste cccam in de dm te drukken, doch wel n draadje te beginnen over welke kaart bij welke cccam of ander product past.

dit vind ik echt n misser op ieder forum, men gaat er blindelings van uit dat ieder de laatste kaart heeft, doch dat is niet zo.met hulp van Wing 39 en zn belletje naar Black Tiger draait alles als n speer.

n knipoog naar ieder Alweer n, n ,

Groet en veel dank Schapi

Hmm waarom wil je die oude kaart houden op seca2 kun je geen HD channels bekijken behalve de Duitse FTA kanalen.

Waarom ruil je die kaart niet om of heb je een abo zodat je bij moet betalen als je gaat omruilen?

Ja het lijkt dat je om TV te kijken iets anders hebt kabel of zo en dat je dat er bij hebt, toch zou ik de kaart ruilen kun je in ieder geval de publieke zenders in HD zien.

Hallo Aart

ik kijk hoofzakelijk duitsland en al jazera, daar is de hd niet voor nodig , het beeld is al veel beter met de dm. zo nu en dan iets op nederland, heb het goedkoopste c+abbo en wil geen andere kaart , zit er dan n jaar aan vast, heb n goede flatscreen en 2 schotels op dit moment. ben tevreden, het werkt weer.

heb deze kaart nog maar 2 jaar en alleen bij hoger abo of bijbetalen kan ik van het sindicaat n ander krijgen

bedankt en Groet Schapi

Schapi excuseer.

Ik had eerst gelezen en dacht dat het over externe sharing ging. Daarna las ik nog eens en wist toen dat het gewoon om betaalkanalen op de kaart zelf ging.

Waarom ik daarna alsnog geschreven heb alsof je aan het sharen was weet ik niet meer, misschien afgeleid door de kids hier en daardoor die tekst vergeten weg te halen in mijn reply.

In elk geval excuus voor de vergissing.

Black Tiger:

We zijn mensen , vanaf het begin liet ik al weten dat de cccam niet werkte en het was nieuwe materie voor me, ook de voorlaatste cccam werkt perpect en ja met het n zinnetje heb ik terug geplaagd, die verdraaide c+ verkeerde kaart, maar het werkt en echt ik heb me geamuseert met de plaag terug , zo leren we elkaar beter kennen en ik vind het n toffe ploeg hier.

jij moet idd op de regels letten en dat gebeurd. Echt ik mag je en excuus is niet nodig, we zijn er met en voor elkaar en hebben er gelijk van geleerd na tig malen flashen.;)

Met welgemeende vriendelijke groet Schapi

vanaf het begin liet ik al weten dat de cccam niet werkte
Ja dat klopt, maar daarom vroeg ik al eens of je een Seca3 kaart had, anders had ik meteen al een oudere versie CCcam geadviseerd. Ik begrijp dat het nu wel gelukt is met een oudere CCcam omdat het een Seca 2 kaart is.

En terugplagen mag hoor, het is het FUN board, dus plezier maken staat voorop!

Fijn te horen dat je het een leuke ploeg vind hier!:)

En ook fijn te horen uiteraard dat het nu wel werkt!

Hallo medeleden

mn box is bijna goed, 1 app doet het niet helemaal naar wens YOUTUBE.

laatste openpli met 2 stage 84 loader, alles werkt, het alleen het stoppen van Youtube dan reset de box spontaan of wil er niet uit, zelden dat het afsluiten goed gaat. alle apps werken zonder fouten.

wat kan dit zijn, heb het idee dat mn beeld niet in het midden staat, zie met zoeken de getypte letter niet

Groet Schapi

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan