dongle

S

skilla

weet iemand hoe je een dongle kunt omzeilen of cracken,het gaat om software die files naar een freesunit schrijft,bij elke opdracht telt de dongle credits af,het is een dongle die in de lpt1 poort gaat,ik weet niet of het bestaat om zoiets te doen maar wil er graag wat meer van weten
gr ruud

Phoe een dongle omzeilen, da's jaren geleden dat we dat nog eens meegemaakt hebben, bij Autocad nog toendertijd meen ik.

Daar moet je toch al een heel goede cracker voor hebben die het hele verhaal kan gaan reverse engineeren om die check op de lpt eruit te halen of een geemuleerde dongle te maken.
Zal tegenwoordig niet meer zo vlug gebeuren.

Ik weet iemand die daar eens naar gezocht heeft voor een ander programma, de naam ben ik even kwijt, maar die heeft dat toen gevonden.

Ik zal hem deze week wel eens even bellen of hij die crack nog heeft. ;)

Voor een ander programma zal ie niet werken. Je kunt hem beter vraag waar hij dat ding gevonden heeft, misschien dat Skilla daar dan ook kan zoeken voor het door hem gebruikte programma.
Het zal niet vlug voor komen dat verschillende programma's dezelfde soort dongle gebruiken met dezelfde codering.

Dat had ik al wel begrepen @Black Tiger, en ik ga hem daarover dus ook eens bellen.

Ik weet wel dat het van een russische site kwam, waar hij eerst een mail naar toe moest sturen waarna hij de crack thuisgestuurd kreeg.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan