download gedoe maakt mijn gek

H

HuGoBoSs

Mensen ligt het aan mijn of zijn er nog andere mensen die er niet op kunnen of mag ik er niet op ik heb alles geprobeert opnieuw geregistreert enzo cookies verwijdert en nog kan ik er niet op pff ik ben al 1 uur bezig nu geef ik het op

Heb je wel echt ALLE cookies verwijderd? Dus niet alleen via je browser cookies verwijderen want dan zijn ze niet ALLEMAAL weg. Je moet echt naar je user-directory op je harde schijf gaan en daar de map Cookies leegmaken. Wellicht moet je ook alle (!) mappen met tijdelijke internetbestanden leegmaken.

Daarna moet het lukken, een aantal personen is het op die manieer uiteindelijk wel gelukt nadat ze net zoals jij tig tijd er mee bezig zijn geweest.

Hi...

Moet dat ECHT allemaal gebeuren ??
Nee er zijn snellere manieren voor "DE"files, sorry
Dan heb ik tenminste al mijn andere passwords nog..

Grtz... JeeJee
Sathopper

Jeejee, het gaat hier niet om DE files.
Die moet je zowieso elders zoeken het betreft hier alleen legale downloads, dus settingslijsten en firmware etc.

hoi
hoe kan dit eigelijk dat je alles er af moet gooien zo als boven
beschreven
ik heb wel eens de cookies beveiliging te hoog gehad
verder nooit problemen gehad ook nu niet
gr dalton

Het zou kunnen zijn omdat de oude directory gebruikt wordt die Duck gekregen heeft van de oude beheerder van de oude upload/download.
Als iemand zijn systeem dan niet goed genoeg ingesteld is en dus de cookies niet fatsoenlijk opruimt, dan gaat het systeem denken dat desbetreffende cookie nog geldig is en gaat daar dingen van terugsturen naar de software, die op zijn beurt weer van mening is dat het niet klopt (en terecht) en het beeld op zwart zet. (LoL lijkt wel encryptie).:biggrin:

Anyway, iemand die geen problemen heeft, die heeft dus ook een goed cookiebeheer wat ofwel fatsoenlijk overschreven wordt bij het opnieuw registreren, ofwel regelmatiger verwijdert wordt.

Vandaar dat het bij de ene wel nodig is en bij de ander niet.

Het volgende probleem!!!!!!!!!!!!
Omdat er veel mesnen zijn die niet kunnen inloggen is deze probleem over het hoofd gezien.
NAmelijk wat je dan ook download zijn allemaal lege bestanden.
Of kun je ze niet openen of ze zijn leeg.

Men moet niet alle cookies verwijderen.
Kijk naar het http adres en verwijder enkel die cookies met dezelfde naam.
Dan is het ook opgelost.
(Bij mij werkte dit perfect)
Enkel paswoord van Duckfiles opnieuw ingeven, al de andere paswoorden blijven dan bestaan.

Groetjes
Frankie

Een enkel probleem gehad toen ik de site aanklikte, kreeg ik een lege pagina. Even ctrl - F5 , en heb mij opnieuw aangemeld via registeren en dat was alles.
Geen cookies verwijderd of wat dan ook.....

Suc6

Sorry jongens, maar ik heb het zelfde probleem als Elino.
Ik heb alles geprobeerd zoals hier op het bord vermeld staat, nochtans geen geluk.ALLE Cookies verwijderd, ook de tijdelijke internet files.Het downloaden werkt, doch er verschijnt telkens de melding "drive c:/ ...file name.... gevolgd door: achive directory"
Heeft er iemand anders nog en goed voorstel?Bedankt al bij voorbaat

Nja Tonnie, op je pc zie je ook geen files naast de mappen staan dus even de mappen open klikken dan komen de files wel, tenzij bijv. bij de Dreambox want daar kun je weer uit andere mappen kiezen die o.a. onderverdeelt zijn in firmwares en settings enzo.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan