Download sectie werkt niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

johnberb

Waarom kan ik met mijn username en passwoord niet meer in de downloadsectie????

Schijn er toch een probleem mee te hebben,, zowel thuis als op mijn werk,, met XPhome en XP PRO kom ik er niet in met mijn naam en wachtwoord,, met win98 op een andere computer weer wel.

Maar waar het probleem nu ligt is mij niet duidelijk,, heb al van alles geprobeerd onder Extra-Internet opties-beveiliging opties.

Heb je ook echt opnieuw geregistreerd bij de upload/download?
Ik heb dat net gedaan en werkt prima.
De eerste keer overigens niet, maar toen heb ik gewoon even e keer of 2 de pagina vernieuwd en toen deed ie het wel.

Heb ik echt gedaan BT,, anders kan het toch niet werken met windows 98,, begrijp er gewoon niks van.

kan hem ook aan mij liggen hoor
maar ik log in geen probleem maar staat er wel wat in ??
ik zie niks dus al dat goed is dan klaar maar anders klopt er toch iets niet
anders als ik inlogde stond er welcom back rienk
en nu alleen welcom klopt dit ?
als ik met ander wachtwoord doe gaat het in elk geval niet goed
dat is teminste duidelijk maar nu weet ik het niet ??

Opnieuw registreren dan krijg je een activeringscode per email. Zo lang je die niet goed hebt beantwoord blijf je dus niets zien.

klopt toch iets niet opnieuw geregt ook geactieveerd
opnieuw ingelogd maar nog steeds niks
(al dat andere ook eerder gedaan)
dus gaat toch nog ergens wat fout
draai hier met win98 mocht dat iets uitmaken
hoop dat we er nog uit komen :(
maar tot nu toe niks

Is wel gelukt bij mij maar klopt het dat er nog geen bestanden geupload zijn? ik zie namelijk een leeg overzicht.

Dit is al wat ik te zien krijg , een niet erg hoopgevend berichtje als je het mij vraagt.

Times flies and changes...
We are so sorry

kom gewoon binnen alles staat lekker vol
mag een cammen site ook met info of is dat ilegaal?
de kapper heeft ze ook ha ha
gr dalton

Gisteren ook even geregd, geen enkel probleem en ik zie ook files staan.

Erg vreemd. We hebben ingelogd onder een user zijn account die ook niets zag. We zagen meteen bestanden staan onder die account. Lijkt erop dat het een browsersetting is (java??)

Vink Stay logged in eens aan ....

Ik heb alle cookies en histrorie en POPup killers verwijderd en ik heb nu inderdaad de beschikking over files!

Het werkt dus! (ps ik gebruik XP prof)

Woohoooooooooooooooooooooooo

Heb alle cookies verwijderd en dat was het,, nu werkt het perfect,, nu maar hopen dat ik nog overal mijn logins van weet hehehe. :)

Originally posted by luxsat
Dit is al wat ik te zien krijg , een niet erg hoopgevend berichtje als je het mij vraagt.

Times flies and changes...
We are so sorry
Nu zie ik waar het probleem zit ,als je inlogd onder de oude url van de download dan krijg je het berichtje zoals ik reeds melde.
Als je inlogd langs www.duckfiles.org dan geraak je er wel ,je moet er echter geen key files gaan zoeken want die zijn er niet.
Zal dus niet veel bezocht worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan