Downloaden blijft hangen !!!

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Ik heb hier een wazige probleem na een nieuw installatie van VISTA ging alles goed na de juiste update's etc..

Maar tot heden kwam ik achter als ik een bestandje van internet wil downloaden (mp3, rar, zip , img, etc...) blijft het op het eind op 1 seconde na blijft die hangen en doet verder niks meer en soms komt die met een melding van TIME OUT....

Heb iemand het dezelfde probleem downloaden gaat goed tot 99% en dat ene laatse 1% dus de 1 seconde nier verder wil.

Gr,
Deliyurek007

Volgens mij wordt het bestand wat je naar binnen haalt eerst in een tijdelijk bestand weggeschreven.
Tijdens die laatste procent wordt het bestand gecopieerd naar de plaats waar je het wilt hebben. Misschien staat daar iets niet goed, of heb je geen rechten om op die plaats te schrijven?

Zo iets dacht ik ook maar dat is het niet ik heb zelf nog de download pad gewijzigd naar een ander locatie waar ik volledig rechten heeft.

Maar toch wil het gewoon voorkomen dat het niet lukt om het bestand in geheel binnen te halen blijft echter op 99% op de laatste minuut blijven hangen.

En echter weet ik even 123 geen oplossing ervoor.

Gr,
Deliyurek007

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan