downloaden blokkeren

D

D-SQUAD

Heb voor de zoveelste keer weer eens een goed draaiende pc voor de kids neergezet.
hoe ze het altijd doen ... ik heb geen idee maar het lukt ze altijd weer om de pc compleet te laten crashen of erger de HD naar z'n grootje te helpen.
ik ben eigenlijk opzoek naar een progie dat er voor zorgt dat er niet gedownload kan worden zowel via p2p als ftp en http mits ze een admin pass hebben,
ik heb al diverse dingen geprobeerd zoals eigen account op de pc met site beperkingen maar das geen doen om elke pagina die ze bezoeken moet er een pass van mij worden ingevoerd .. en dat is knap lastig op spelletjes site's
toen vervolgens overgestapt op een internetcafe progie maar die zijn ook niet waterdicht in een mum van tijd staat die pc weer vol rommel ondanks de diverse blokkades.
wat ik dus eigenlijk zoek is een progie dat alle maar dan ook alle downloads geblokkeerd worden en dat ze dus eerst een wachtwoord moeten invoeren voor ze kunnen downloaden wie heeft er wat tips ?

Ik heb even gegoogled, en kom uit bij Deskman pro

Ik weet dus niet of het echt iets is, maar volgens de tekst die ik lees, kun je hiermee het downloaden blokeren.

thnx freggel
ik moet echt aan het bier zie ik wel haha
die had ik helemaal niet gezien bij het googlen
ga het morgen meteen proberen of het wat is.

Lijkt me wel interessant Luca maar je moet een compleet formulier invullen om hem te kunnen proberen voor 30 dagen.
En ik kon op de site nergens echt een prijs voor dat ding vinden. Heb jij enig idee wat ie kost?

Black Tiger;174626 zei:
Heb jij enig idee wat ie kost?

Gratis:biggrin: als je WebMarshal.v1.20 gebruikt heb ik een account generator voor je.

Ah leuk, da's misschien handig voor d-squad dan want die wilde zoiets dacht ik gaan gebruiken.
Bedankt echter voor het aanbod, zal er later toch eens naar gaan kijken en mocht het zijn dat ik hem dan ga gebruiken laat ik nog wel iets van me horen.;)

ook die zal ik eens gaan testen
heb even zitten spelen met die deskman
die werkt redelijk alleen moet je nagenoeg bij elke handeling(verandering) pc opnieuw opstarten dus ook bij het uitschakelen van deskman.
maar verders werkt het redelijk goed.

verders heb ik er ook een remoteadmin op gezet :)
dan kan ik hun gedrag op de pc overal bekijken haha en niet alleen bekijken maar zelfs geheel overnemen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan