downloaden van updates voor topfield TF7700HSCI

C

cor50

Hallo,

Ik heb een topfield TF7700HSCI en nou wil ik de updates filmwire downloaden, mijn vraag is waar kan ik dit downloaden en vooral mee openen.

Liefst in het nederlands of duidelijk engels.

We hebben het al een keer gedownload maar dat is in het russisch en we kunnen hem niet openen.

Groetjes Cor. Sorry dat ik mijn vraag hier neerzet want ik kan nergens vinden hoe ik mijn vraag moet plaatsen.

Hallo,

ik heb een topfield ontvanger, en nou wil ik updates down loaden, dat heb ik al geprobeerd maar dat was in het russisch en we konden het niet openen(blijkt dat ik er geen programma voor heb)Graag zou ik willen weten waar ik dit liefst in het nederlands kan downloaden en ook iets om het te openen.

Groetjes Cor.

Nou eerst maar welkom op het board.

De vraag staat in nieuws een betere plaats was overige ontvangers maar goed.

De updates voor een Topfield kun je toch gewoon van de Topfield site downloaden daar heb je toch geen Russische site voor nodig.

Zoals hier dit is dacht ik de Engelse site of gewoon bij Topfield in Korea.

Wat je bedoelt met openen op de Topfield site zijn ze niet ingepakt anders heb je een progje als Winrar nodig om ze uit te pakken.

Eigenlijk denk ik dat je bedoelt een prog om het met een kabel in je ontvanger te zetten dan moet je op de Topfield site naar "utility" kijken.

Voor firmware is dat TFD down dacht ik maar misschien kan het via usb ook dat weet ik niet precies.

De vraag staat in nieuws een betere plaats was overige ontvangers maar goed.
Helemaal juist opgemerkt, aart44 en daarom heb ik 'm dus even op die plaats neergezet.

Gelieve er voortaan op te letten dat je je vragen op de juiste plaats stelt AUB.

Op die manier is de kans groter dat je een correct antwoord op je vraag krijgt, en ons board blijft er een stuk overzichtelijker op.

Ook je eerste vraag heb ik er aan toe gevoegd.

Geen probleem verder, maar voortaan dus dit soort vragen hier.

Als je helemaal niet weet waar je je vraag moet stellen, mag 'ie altijd in het beginnersforum gesteld worden.

Stel nooit een vraag in een ander (lopend) onderwerp dat door iemand anders begonnen is, dat is niet netjes.

Laatst bewerkt:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan