downloadsnelheden tot 30Mbit/s met upc

M

multigek10.0

UPC laat in een persbericht weten dat het bedrijf vanaf maandag in Almere gaat experimenteren met up- en downloadsnelheden tot 30Mbit/s. Er zijn 300 huishoudens voorzien van een nieuw modem dat geschikt is voor deze snelheden. De test duurt tot vijf december dit jaar. In deze periode gaat de kabelmaatschappij verschillende combinaties van up- en downloadsnelheden proberen. Er wordt begonnen met een synchrone verbinding waarbij uploaden en downloaden beide 4Mbit/s zijn. Daarna zullen nog verschillende snelheden geprobeerd worden en de test zal eindigen met een asynchrone verbinding met een maximale downloadsnelheid van 30Mbit/s en een uploadsnelheid van 1Mbit/s. Volgend jaar gaat het bedrijf ook een test doen in Amsterdam. Hierbij zullen snelheden tot 50Mbit/s onderzocht worden. Met deze tests wil UPC laten zien dat gemeentes helemaal geen dure eigen glasvezelnetwerken hoeven aan te leggen voor snel internet. Met het huidige netwerk van onder andere UPC zijn dit soort snelheden in theorie ook al mogelijk

ik ben benieuwd als @home er ook mee aan gaat komen.

Marc jij zit toch ook bij @Home? Dan krijg je toch de nieuwsbrief?
Of lees jij die niet?

Een Quote uit de nieuwsbrief van September...

@Home zoekt voordurend naar nieuwe mogelijkheden om het internetten voor jou nog sneller en gebruiksvriendelijker te maken. Het nieuwste project in dit kader is Ethernet to the Home (EttH). EttH bedient zich van een hypernieuwe techniek waarmee je in de toekomst snelheden van 100 mbit/s kunt halen.
Het grote praktische voordeel is dat een modem niet meer nodig is; een stekkertje in de rtv-wandcontactdoos volstaat. Deze techniek wordt nu getest bij 3000 huishoudens in de gemeente Boxmeer. Wat ons betreft wordt dit de toekomst! We houden je vanzelfsprekend op de hoogte.

hee,dat had ik niet gekregen.
vreemd,anders plaatste ik dit bericht niet.
maar oke, dan weet ik dat ook weer.

van mij uit,mag het nu al wat sneller hier met de snelheid.
het kan niet snel genoeg voor mij gaan.

Corne bedankt.
Groetjes Marc.

wel een data limiet van 80 gig

dan ben je er in 1 uur doorheen :biggrin:

...

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan