Downloadsnelheid met Eweka, en de eigen provider?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Vraagje:

Er valt mij juist iets op terwijl ik aan het downloaden ben, met newsbinpro ben ik aan het downloaden, met de maximale snelheid die ik normaal heb ( 2mb per sec = ongeveer 250...)

Nu ben ik ook bij een ander aan het downloaden maar die snelheid komt er nog bij? Want ik zit nu ineens op 350kb dus een kleine 3mbs per seconde..

Dus ik zit nu met een snelheid te downloaden die nu anderhalve keer boven mijn snelheid ligt.

Komt dit nou doordat ik een betaalserver als Eweka naast mijn standaard abbonnement heb? Of is de snelheid voor even iets hoger bij @Home???

Dat ligt eraan als je toevallig allemaal kleine bestanden download dan lijkt het erop dat je snelheid flink hoger is .

Maar de registratie is ook windows net als de windows tijd die doet ook altijd vreemd.

Maar misschien heb je nu ebven mazzel , normaal gesproken kom je niet boven je max toelaatbare downloadsnelheid van je abootje

@Freggel.ik haalde laatst met mijn breedband,toen ik een film aan het downen was ineens,1500kbs..ik dacht hoe kan dat nou.
Ik keek naar de film die binnen 1 uur binnen was,en wat bleek.dat het allemaal fake was,rare bestandjes,die niks met de film te maken hadden.

Ik moet eigelijk met breedband van @home 600 kbs down halen.
maar ik haal met eweka ertussen,niet meer dan 300kbs.
heel af en toe 500kbs en540kbs,
maar dan praat ik over snachts.

eweka zegt wel,dat films met een oudere post,trager zijn,omdat die van servers uit America moeten komen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan