draaibaar of twin lnb, wat is het slimste

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
736
Punten
113
Leeftijd
59
Het zal al wel eens meer gevraagd zijn maar toch het volgende:

Ik wil op mijn schotel een dubbele lnb gaan zetten met een diseq-switch, maar nu heb ik gehoord en gelezen dat mijn schotel niet groot genoeg is (64cm), nou zit ik dus te twijfelen of ik dit wel moet doen, een grotere schotel kopen, is het misschien niet verstandiger de schotel die ik nu heb draaibaar te maken, of gaat dat met een 64 cm ook niet, of moet ik daar een complete nieuwe set voor kopen.

Wat is wijsheid??????????

Groetjes Corn?.

Gewoon een triax 1 of 1.10 meter schotel halen, met een diseq motor, stab hh120.

Er gaat een wereld voor je open...

Je kunt natuurlijk ook door prutsen met losse schotels en switchsjes, maar dit geeft vaak niet het plezier wat een motor geeft.

Omdat je met een motor ALLE satellieten kunt zien!

GR Fred.

alleen die motor doet er een tering tijd over om van 28 oost naar 30 west te "zwiepen"

Maarrr ik ben er toch tevreden over , nooit enig verloop gezien gaat altijd perfect naar zijn positie toe, en dat doet ie nu al bijna 1,5 jaar!!!

Stab HH rulez!!

Kwanta kosta????????

En misschien ook eens afstappen van mijn philips en dan eens aan een dreambox gaan?

Gr. Corn?.

Dat valt me niet tegen die prijzen had verwacht dat dat duurder was, en het is nog dicht bij ook.

Ik ga met mijn kerstvakantie eens een rondje rijden bij mij in de buurt, en eens neuzen op het net, en toch eerst maar eens kijken wat ik dan op mijn philips heb, ook al heb ik zin in iets nieuws.

Groeten Corn?.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan