C
chrisjan
Waar vind ik de meest "eenvoudigste manier" om een STAB-motor korrekt te installeren????
1000 x thanks
1000 x thanks
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Dat is dus absoluut NIET de juiste methode. Met een beetje zoeken op het forum kom je echter wel achter de juiste methode want het is gewoon het afstellen van een diseqc motor en dat is meermaals aan de orde gekomen.Vertrek gewoon vanuit een goede hoek, zet de boel met een waterpas recht, en ga met je ab draaien tot je een goed signaal hebt...
Chrisjan, het was ook meer als een geintje bedoeld.Hoi Freggle1 thanks voor uw antwoord maar ik moet U wel feliciteren voor de "visuele uitvoering " voor het africhten van een gewone schotel, die ik in een forum gevonden heb.......gewoonweg EENVOUDIG en schitterend...!Leuk voor een "amateurke" zoals ik.. .
Hier bedoel ik uiteraard de elevatie mee.vervolgens met de schotel naar boven en beneden schuiven.