draembox 7020

mistico

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
73
hallo mijn vriend kan zen draemb niet oploden gen keys er in zetten hij begint wel met opladen duurt soms half uur en dan valt da uit wat gaat er mis ?

Probeert hij Mary's keybundle te downloaden?

Deze werkt niet meer helaas... :confused: vandaar dat het zolang duurt...

kan nog steeds gen keys binnen halen welk prog moet ik gebruiken ?

Ik heb even je vragen bij elkaar gezet in jou eerst gestarte thread. ;)

jij vroeg daar iets over het downloaden van keys met de dreambox...

Ik had jou daarover een antwoord gegeven, maar je geeft nu in een ander draadje een reply, met als antwoord dat het nog steeds niet lukt...

Ook heb je mij een email gestuurd, daarin heb ik jou geantwoord wat te doen, maar ik krijg het email bericht dat ik jou gestuurd heb terug!!!

Vandaar nu dus langs deze weg jou aandacht zoekende.

Ik ga je een tip meegeven, probeer iets beter je vraag te formuleren. ;)

Keys zijn namelijk op verschillende manieren in de dream te krijgen, alleen men moet wel even weten hoe je het probeert en wat er dan fout gaat, snappie?

Ga trouwens, even ter informatie, hier niet vragen waar keys te vinden zijn, zet dan je pm aan, en vraag het langs die weg.

weet geneens hoe ik dat moet doen pm aanzetten

Bovenaan staan diverse opties hier op de site, zoals user cp, register, calender enz....

Je moet het knopje user cp hebben en daar "edit options" daar kun je het pm knopje aanzetten, zo moeilijk is dat niet. ;)

Ohja ik weet niet of je alweer geprobeerd hebt de keys die je hebben wilde met de dream te downloaden, maar als het Mary's was, dat werkt weer.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan