Dragon & C+ kaart?

D

Ducom

Werkt een S2 C+ abbo kaart in de Dragon?
En komen de maandelijkse updates ook door?

Ontvanger is een Topfield 5000CI.

bvd,
Ducom

ik denk van wel want ik heb een tijdje geleeden een **** card waar door ik updates elke mand door krijgt in de dragon cam
grtz roufa!

Yep, heb inmiddels vernomen dat met de nieuwste Predator (2.17) de updates netjes binnen komen.

Heb ik eigenlijk nog een vraagje:

Ik heb een Mastera II, kan ik daar de loaderkaart voor de Dragon ook mee laden?

(Ik heb namelijk gelezen dat de Dragon loaderkaart vergelijkbaar is met een FUN-7, en die kan mijn Mastera II niet aan...)

gr,
Ducom

het gaat makkelijk met mastera op stand 6mhz ik heb zelf ok een mastera
how to do!
open dragonload.zip klik op conect
druk op program card wijz de file
en klaar
hoe laad je de dragon cam
steek de lauder card in de cam
daar naa in de receiver ,aan en uit
gaa naar menu van je receiver CI module
je ziet lauder card klik op yes voor het laaden van de cam
wacht tot de cam 100% klaar lauder card uit de cam haalen
receiver uit en aan de cam is nu klaar voor gebruik
grtz roufa!

Dat zal het probleem niet zijn..., maar ik heb een Mastera 2, en heb gelezen dat met deze de kaarten met een grote eeprom niet te proggen zijn (vanaf FUN-5 ofzo).
Daar schijnt een Mastera 4 voor nodig te zijn..., en aangezien ik gelezen heb dat de loaderkaart voor de Dragon te vergelijken is met een FUN-7 vraag ik me af of mijn mastera 2 deze kaart wel aankan...

gr,
Ducom

ji hebt de mastera2 en ik heb nog steeds de mastera1 en de lauder card heeft een appart softwair dragonload gewoen jow mastera2 in stand 6mhz en programeeren dat klopt inderdaad dragon lauder card kun je vergelijken met een fun 7 maar de fun 7 card moet je de normale softwair gebruiken en of dat met een mastera gaat dat weet ik niet zeker! ik hoep dat het duidekijk
grtz roufa!

Dan is mijn vraag weer, wat krijg ik meer open met een dragon dan met een MR of is er geen verschil.
Wie weet het mag het zeggen of mailen...

op dat moment met een dragon cam heb je zeker meer open dan een mr het is altijd zo geweest op 1west heb je geen tita card nodig en met een mr wel ik denk zelf dat de dragon cam kan nog veel meer
grtz roufa!

Yep! In mijn ogen de beste cam die op dit moment te koop is..., en de updates voor de C+ kaart komen er ook op binnen.

Toppertje die Dragon! :juich:

kortom

seca2 heb je momenteel open

maar dat heb je ook met aston en knotkaart

of een magic en knotkaart

en straks de emu denk ik

groeten humana

Wie heeft de nieuwe Xplus TV kaart al werkend in de dragon?

WaferJo.

de xplus kaart werkt alleen in de dragon cam met firecrypt
dus cam versie 3.02
en het werkt ook nog zelf gezien
veel plezier

Hanny

Ik heb namelijk een dragon voor iemand geprogrameerd, maar de kaart werkt niet.
de cam is versie 3.02, en de software is predator 234

WaferJo.

Originally posted by WaferJo
Ik heb namelijk een dragon voor iemand geprogrameerd, maar de kaart werkt niet.
de cam is versie 3.02, en de software is predator 234

WaferJo.

wat heb je gedaan heb ook versie 3.02
de zelvde software maar lopen ho maar.
grt moreno

Ik heb een Humax 5400z voorzien van Toh3.3Hot3.0 met daarin vandaag een dragon cam gekocht.
Vervolgens mijn originele c+ kaartje weer voor de dag gehaald en in de dragon gestoken. Dit heeft alweer een hele tijd in de kast gelegen dus moest geupdate worden.
Heb naar de helpdesk gebeld en die zouden een signaaltje sturen waardoor ik met de kaart weer beeld zou krijgen.
Ik heb de ontvanger nu al ongeveer anderhalf uur op ned.1 staan volgens instructie van de helpdeskmedewerker maar ik heb nog steeds geen beeld.
Ik heb de emu op kaart gezet.
Doe ik iets verkeerd of moet ik nog iets speciaals doen om de update van de origineele kaart binnen te krijgen ?

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan