Dragon Cam

M

Math

Heb sind gisteren een Dragon Cam. Tevens een loadercard erbij.
Deze Loadercard heb ik proberen te proggen met mijn Mastercrd2-pc op de stand 0 Met het programma kan ik niet connecten. com staat goed en de 6mhz stand ook. Het lukte wel met mijn oude Phoenix programmer die ik nog en de kast had liggen. Is dit iemend wel gelukt met de Mastercrd2-pc of heb ik daar een speciaal progje voor nodig.

Math

Je kunt eens proberen om een andere voeding aan de masterA aan te sluiten die meer stroom kan leveren dan de krap bemeten voeding die bij de masterA wordt geleverd.

Het zelfde probleem doet zich voor met een M2 kaartje en bij het verzwaren van de voeding zijn de problemen weg.

Je hebt hiervoor het programma dragonload.exe nodig.
Hiermee zet je de benodigde software op de loaderkaart.

Even zoeken met google.

veel succes.

Nou, de dragonloader.exe heb ik maar die weigert te connecten. Ik schreef al com ed staat goed.

Wat beterft de m2 kaart. ook daarmee heb ik de nodige ervaring en deze kaart is in de Mastercrd2-pc perfect te proggen.

Alleen werkt bij mij de dragonloader.exe niet op de beven genoemde programmer. En zoals ik aan het begin van de threat al schreef, met mijn oude phoenix progger likte het wel dus de dragon module is inmiddels geprogt. Ik wilde alleen weten of anderen het voor elkaar hebben gekregen dit via de mastercrd-pc te doen.

groeten Math

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan