dreambox 500s

A

agamenon

Met in het achterhoofd het idee eens wat bekender te worden met de receiver waar iedereen het altijd over heeft, ben ik op zoek gegaan naar een dreambox en heb voor een schappelijk prijsje een 500s gescoord.

Na aanvankelijk erg veel strubbelingen met het werkend krijgen van mn canal digital kaart, heb ik beeld op de receiver. yesyesyesyesyesyes.

vervolgens wordt het speelgoed, en ga ik testen wat er mogelijk is, met als gevolg dat ik al 4 dagen bezig ben met het bekijken van alle images die er zijn, gefrustreerde vrouw alhier omdat ik de tv onklaar maak.

wat ik mij nu afvraag, wat is de fijnste image, op het moment heb ik enigma 4.6 erop, Pli jade vond ik niks en de overige images vielen ook wel tegen qua interface.

verder zit ik nog te knutselen met cccam 2.1.1 en newcs 1.0.6 geloof ik, volgens mij werk het. de verdere onderdelen is progselwerk denk ik.

en problemen die ik nu nog heb is op het moment dat ik swap het eruit ziet alsof het beeld een moment bevriest. of dat zenders zwart blijven. wat gaat er niet goed?

Owkee newcs heb je helemaal niet nodig CCcam doet alles wat je wil.

Mooi image?

Persoonlijk vind ik de Nabilo blackhole v 0.10 wel mooi

Guardian;202142 zei:
Persoonlijk vind ik de Nabilo blackhole v 0.10 wel mooi

Waar vind je die en is deze ook voor de 500?

Tja doorverwijzen naar andere sites is eigenlijk niet de manier, maar bij freesat.nl kun je hem vast en zeker vinden.

Is een enigma2 en alleen geschikt voor DM 7025 en DM800* heb ik begrepen

freggel1;202145 zei:
Tja doorverwijzen naar andere sites is eigenlijk niet de manier, maar bij freesat.nl kun je hem vast en zeker vinden.

Ik vroeg er na omdat ik niet kon vinden voor de 500.
En waar ik hem zocht moest hij dan wel staan.
Voor dm 7025 en 800 is hij er wel.

all working wel en een boze vrouw die zegt dat ik voorlopig er vanaf moet blijven

Oja is ook zo voor enigma1 is het Darkstar 2

Guardian;202166 zei:
Oja is ook zo voor enigma1 is het Darkstar 2

Nou dat is dan jammer.
Kan ik stoppen met zoeken.

Hoezo? De Darkstar 2 is ook mooi voor op de 500, die kun je op Satfun (zie mij profiel) we downloaden. Maar persoonlijk ben ik van mening dat op die 500's de Gemini toch wat stabieler draait.

Ik heb ook de Blackhole op de DM800 gehad maar was er niet echt over te spreken, daar draait nu tot volle tevredenheid een LT image op.
De 7020 draait hier wel perfekt met de Darkstar 2.

Black Tiger;202191 zei:
Hoezo? De Darkstar 2 is ook mooi voor op de 500, die kun je op Satfun (zie mij profiel) we downloaden. Maar persoonlijk ben ik van mening dat op die 500's de Gemini toch wat stabieler draait.

Ik heb ook de Blackhole op de DM800 gehad maar was er niet echt over te spreken, daar draait nu tot volle tevredenheid een LT image op.
De 7020 draait hier wel perfekt met de Darkstar 2.

Die heb ik er op gehad maar liep niet lekker.
Nabilo max var was de beste tot nog toe.
Pli wil helemaal niet draaien op mijn 500 loopt vast of start niet op.
Nu staat gemini 4.6 er op.

om in de linuxtaal te blijven
/exit dm500s

/in dm800 + zelf ssd ingebouwd scheelt weer herrie en warmte.

zo zaterdag verjaren dus lekker mn eigen cadeau gehaald.

Proficiat alvast en veel plezier met de 800!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan