dreambox 7000 vraag

R

radioman

heb altijd hydra phoenix gedraaid vannuit de flash en var op harddisk laast wilde ik eens wat anders proberen en heb ik davinci geinstaleerd nu was hydra een 109 versie met frontprocessor 105 nu met davincie 109.1 en frontprocessor 106 kan ik nu naar een erase image gewoon weer de oude vertroude hydra er op zetten

Toevallig heb ik dat vandaag gedaan. Terug van een Davinci naar de final beta ven The Hydra.
Ik heb geen problemen ondervonden. Ik ben alleen nog bezig om de Newcamd 6.02 aan de praat te krijgen met CS intern. Dat wil nog niet vlotten. Misschien moet ik weer terug naar de 6.01? Dat zal overigens niets met de frontend update te maken hebben hoor.

Atraxx

misschien dat hydra niet werkt met de newcamd 6 serie, ik krijg het namelijk alleen aan de gang bij mij met de 5.28, dat werkt wel gelijk.
en anders met mgcamd blacktiger heeft ergens uitgelegt hoe dat werkt met connecten naar newcamd, en ik moet zeggen dat dat perfekt werkt.

even zoeken met de search funktie naar mmgcam dan vind je het wel.

gr blokker

Nou het is weer gelukt hoor Blokker1 met Newcamd 6.02. Tja als die mensen de configfiles gaan verplaatsen.... ;-)
Ik pas altijd handmatig die newcamd.conf en cardserv.cfg aan maar zag maar niets veranderen in het handmatig instel menu.
Na 2 biertjes viel het kwartje en zag ik dat deze config files in een eigen directory staan.
Het werkt dus prima met het spul en ook zelfs als de server nog met 5.28 draait. Ik zag dat er nu alweer een 6.03 versie bestoaat en ook een gepatchte 6.03 versie. Ga maar weer eens lezen wat dit allemaal is.

Gegroet,
Atraxx

dan zal dat het geheim, zijn geen wonder dat hij niet eens probeerd om te connecten als hij andere config file`s gebruikt en ik de oude maar blijf editen
grblokker

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan