Dreambox 7020 internet probleme HELP GEZOCHT!!!

A

afenis

Hallo,

ik heb vandaag een heel bizar probleem met mijn Dreambox 7020.

Probleem: Als ik de internetkabel van mijn router naar de dreambox verbind komt er geen verbing in mijn dreambox terwijl op mijn router een lichtje brand als ik de kabel in doe, en heb al 6 verschillende kabels probeerd zelfs een splinternieuwe maar niets. Ik heb ook van router veranderd maar niets.

En het bizar aan het verhaal is als ik naar mijn vriend ga en daar de internetkabel in doe lukt het wel bij hem. Maar gisteren heeft het wel nog gewerkt.

Kan mij iemand met dat probleem helpen aub?

Alvast bedankt!!!

Hoi Afenis. Je hoeft niet in hoofdletters om hulp te roepen hoor, dat maakt echt niet dat je sneller geholpen gaat worden. Sterker nog, wij houden niet zo van allemaal hoofdletters, staat zo schreeuwerig.

Anyway, ik heb je probleem gelezen en zie dat in elk geval ook verschillende kabels gebruikt hebt. Wat ik echter niet lees is of je ook eens een andere poort op de router geprobeerd hebt. Het kan namelijk ook zijn dat er een poort op je router stuk is en daarom de Dreambox er niet meer op reageert.

Routers willen zich ook nog wel eens verslikken, met name als er internet uitval is geweest (zoals bij Telfort gisteren).

Vaak helpt het al als je de router eens reset naar fabrieksinstellingen.

Hallo en sorry me dat van die hoofdletters,

Ja ik heb het al met 3 routers geprobeerd maar niets,ik zat er bijna 4 uren aan maar niets help.

Is er geen andere mogelijkheid?

Alvast bedankt!

En de pc's die aangesloten zijn op die router hebben wel internet? Alleen de Dreambox niet?

Je kunt eens de Dreambox handmatig ip adressen geven binnen de range die je router gebruikt, kijken of dat beter werkt.

Wel opletten dat je niet een ip geeft wat al door een pc gebruikt wordt.

Hallo,

mijn probleem is opgelost!! Heel erg bedankt Black Tiger!!! Dat is één van de beste forums dat ik ken. Nog eens heel erg bedankt!!!

Mvg

Graag gedaan hoor! En bedankt voor het compliment v.w.b. het forum, zeg het voort, dan krijgen we ook weer eens wat meer mensen hier.:)

Wat we bestaan (op Satnerds na) het langst, zelfs een paar maanden langer dan s4a.;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan