dreambox 7020 of HUMAX

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
wie kan mij aanraden wet te kopen, de laatste nieuwe HUMAX of de DREAMBOX 7020?...En wat zijn de mogelijkheden om via uw PC te "laden"?...En waar de beste koop?...ik heb alle vertrouwen in Msat....te Axel
1000 x thanks

ik heb zelf de humax5400z,maar ooit komt er hier ook een dreambox in of een fortec ultra,voor de feeds.

ik raad je aan om eens te gaan kijken bij http://www.oslink.nl/ of bij cardwriter,zie banner boven in.

kijk en vergelijk.

met een dreambox kun je meer,dan een humax.

en niet zo'n h??l klein beetje meer ook.

als je tenminste w?l van een beetje hobby houdt.

En als ik er dan nog een tip bij mag geven:

Deze week aan het vechten geweest met een 7020, maar daar gaat het op dit moment nog niet zo fijn mee als met een 7000, naar nu blijkt, de ondersteuning is nog niet zo goed als bij een 7000, maar met wat geduld en testen gaat een 7020 ook perfect lopen.

Als ik nu moest kiezen dan keek ik boven deze site hier bij "Cardwriter" en dan of hij nog DM 7000 heeft...

Van een Humax weet ik maar weinig, je kunt er leuke dingen mee, maar met een DM zijn volgens mij v??l meer leuke dingen te doen. ;)

Ik heb beide ontvangers hier en mijn voorkeur gaat zeker naar de Dreambox 7000S die ik heb. De Humax staat bijna alleen nog maar stof te happen.

Originally posted by Chisjan
En waar de beste koop?...ik heb alle vertrouwen in Msat....te Axel
1000 x thanks

Kijk even goed rond en je kunt zo bijna 100 euro besparen.

ook eventjes naar de verzend kosten kijken.
dat scheelt ook vaak wat centjes.
ik had bv bij oslink een philips camping schotel gekocht incl verzendkosten voor 40euro nieuw.
ik heb alle winkels op het internet vergeleken,maar oslink kwam er het beste uit.
ik moet zeggen elke winkel scheelt wel met het product dat je koopt.
een dreambox is bv op een andere plaats weer goedkoper.
als je het echt goedkoop wilt hebben dan moet je naar marktplaats gaan of de vondst enz enz.
maar dan weet je niet of het ook 100%goed is.
meestal wel,maar daar ga ik nooit vanuit.

Ik heb sinds kort een 7020 en dankzij vooral freggel en z'n tomeloze inzet loopt deze box hier nu echt als een zonnetje !!!

Alles is net even iets anders dan bij de 7000 maar loopt heel goed.

Satkijker.

hoi ik heb de dreambox 7000s werkt goed de 7020 heeft kinderziektes met het netwerk althans 20% dus afblijven verlopig
de humax is ook goed maar naar jaren fiat is bmw ook wel leuk
gr dalton

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan