S
satkiiker
Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort in het bezit van een dreambox 7020.
Een vriendelijke handelaar heeft er ook software voor mij ingezet.
Het werkt nu zoals het ongeveer zou moeten maar ik wil het natuurlijk ook zelf kunnen.
Wie kan en wil me een beetje op weg helpen met de volgende vragen.
Hoe kom ik erachter welke software nu in mijn dreambox staat?
(geprobeerd in te loggen met flash wizzard pro maar dat gaat niet
hij zegt invalid username or password, ik heb ingevuld "root" en "dreambox".)
Ik kijk naar het nederlandse pakket met newcamd/ beta v6.1 via een share die ook voor mij door iemand anders werkend is gekregen.
Voor andere kanalen heb ik camd3.780 geinstalleerd. Alleen het kanaal spice platinum in irdeto gaat hier niet mee open. Welke cam moet ik hiervoor hebben?
Ook is mij verteld dat in het bestandje newcamd.conf wat ik als copie heb meegekregen de gegevens staan om te kunnen sharen, ik zou graag weten met welk progje ik dit bestand kan editten om zo het ip adres te kunnen aanpassen bij een evt wijziging. En de plek waar het dan moet staan in de dreambox zodat het weer werkt.
Geloof me ik heb echt gezocht naar deze info op de diverse boards maar kan niet vinden wat ik zoek.
Vriendelijke groet,
Satkijker.
Ik ben sinds kort in het bezit van een dreambox 7020.
Een vriendelijke handelaar heeft er ook software voor mij ingezet.
Het werkt nu zoals het ongeveer zou moeten maar ik wil het natuurlijk ook zelf kunnen.
Wie kan en wil me een beetje op weg helpen met de volgende vragen.
Hoe kom ik erachter welke software nu in mijn dreambox staat?
(geprobeerd in te loggen met flash wizzard pro maar dat gaat niet
hij zegt invalid username or password, ik heb ingevuld "root" en "dreambox".)
Ik kijk naar het nederlandse pakket met newcamd/ beta v6.1 via een share die ook voor mij door iemand anders werkend is gekregen.
Voor andere kanalen heb ik camd3.780 geinstalleerd. Alleen het kanaal spice platinum in irdeto gaat hier niet mee open. Welke cam moet ik hiervoor hebben?
Ook is mij verteld dat in het bestandje newcamd.conf wat ik als copie heb meegekregen de gegevens staan om te kunnen sharen, ik zou graag weten met welk progje ik dit bestand kan editten om zo het ip adres te kunnen aanpassen bij een evt wijziging. En de plek waar het dan moet staan in de dreambox zodat het weer werkt.
Geloof me ik heb echt gezocht naar deze info op de diverse boards maar kan niet vinden wat ik zoek.
Vriendelijke groet,
Satkijker.